ایکوپرس - فروش ویژه ایران خودرو به مناسبت عیدسعید غدیر خم با عرضه خودروهای تندر -۹۰ و پژو پارس از دیروز (۱۴ آبان‌) در کلیه نمایندگی‌های فروش ایران خودرو به صورت اینترنتی آغاز شد. عبد اله با بایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: متقاضیان گرامی می‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به سامانه www.ikco.com یا آدرس اینترنتی http://ikco.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام در شرایط فروش فوری و پیش فروش خودروهای تندر نود و پژو پارس علاوه بر سایر محصولات قبلی همانند خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ اقدام نمایند.

وی افزود: شرایط تحویل فروش فوری تندرنود تیپ E۱ با موعد تحویل ۴۵ روزه با قیمت مصوب ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همراه پیش فروش تندر نود در تیپ‌های E۱, E۲ با موعد تحویل ماه‌های بهمن و اسفند ۹۱ و همچنین فروردین ۹۲ در شرایط مذکور در نظر گرفته شده است.

بابایی تاکید کرد: به منظور اطمینان بخشی به مشتریان از عرضه خودرو با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، شیوه پیش فروش قطعی سه مرحله‌ای خودروی پارس با موعد تحویل اسفندماه ۹۱ با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزارو ۴۰۰ تومان است.

وی از دیگر مزایای این روش فروش را عرضه خودروی تندرنود با سود مشارکت ۱۸ درصد و امکان تنها یک دستگاه ثبت‌نام جهت مشتریان در کلیه روش‌های فروش اعلامی ویژه عید سعید غدیر خم عنوان کرد. بابایی اضافه کرد: کسب چندین دوره نشان سرآمدی رنو فرانسه و کسب گواهینامه‌ها و جوایز مختلف کیفی از جمله گواهی اشتهار به کیفیت سه ستاره جایزه ملی کیفیت ایران و کسب سطح کیفی خیلی خوب به‌طور مستمر از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را ازجمله افتخارات تندر-۹۰ ایران خودرو است. وی در پایان متذکر شدند کلیه نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور موظف به عرضه خودرو با قیمت مصوب بوده و هم‌میهنان گرامی هر گونه عرضه خودرو در نمایندگی‌های این شرکت مغایر با قیمت مصوب را به شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ اطلاع دهند.