خبرگزاری موج - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر اعضای این کمیسیون با پرداخت تسهیلات به خودروسازان داخلی موافق هستند.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب اظهار کرد: صنعت خودرو زمینه اشتغال بسیاری از جوانان این مرز و بوم را فراهم کرده و لزوم حمایت از این صنعت در برهه حساس کنونی بیش از پیش احساس می‌شود. وی افزود: صنعت خودرو با توجه به ارتباط با صنایع مختلف و همچنین تعامل با قطعه سازی در استان‌های دیگر، از نقش مهمی در ارتقای روند صنعتی و اقتصادی کشور برخوردار است و حمایت از این صنعت موجب پیشرفت‌های مختلف در اقتصاد کشور خواهد شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در خصوص پرداخت تسهیلات به خودروسازان تاکید کرد: بیشتر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با پرداخت تسهیلات در برهه حساس کنونی موافق هستند و در کنار این بسیاری از نمایندگان مجلس نیز خود را مدافع صنعت بزرگی همچون صنعت خودروسازی می‌دانند و تمام تلاش خود را برای حمایت از این بخش به‌کار می‌گیرند.

موسوی لارگانی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع از خودروسازی کشور از مهم‌ترین عوامل در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است و مسوولان باید در حمایت از این صنعت گام‌های خود را بیش از گذشته بردارند.