روابط عمومی پارس خودرو- شرکت پارس‌خودرو در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت به سمت اصل ۴۴ قانون اساسی، تعامل سازنده‌ای را با بخش خصوصی کشور آغاز کرده است.

مسیح تفرشی - مدیرعامل شرکت پارس خودرو - با بیان مطلب فوق گفت: پروژه ساخت «پارس خودرو سبلان» که با همکاری بخش خصوصی در استان اردبیل افتتاح خواهد شد، با تعهد به اصول خصوصی‌سازی مورد تاکید مقام معظم رهبری و پایبندی به اصل ۴۴ قانون اساسی کشور ساخته می‌شود.

وی با اشاره به مراسم کلنگ‌زنی کارخانه «پارس خودرو سبلان» در استان اردبیل عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در راستای سیاست‌های دولت نهم، توسعه محصول و افزایش تیراژ تولید و ارائه کیفیت برتر است.

تفرشی با اشاره به دستیابی این شرکت در چهار سال اخیر به شاخصه‌های ویژه کیفی در کلیه محصولات و رشد شمارگان تولید در پی رکوردزنی‌های متعدد اشاره و اظهار کرد: استحصال عناوینی چون رشد یابنده‌ترین شرکت خودروسازی و پرطرفدارترین سهام بورس از جمله موفقیت‌های این شرکت در دولت نهم است.

وی درباره اهداف کلی این طرح افزود: به‌کارگیری نیروهای مردمی و بومی در استان‌هایی که رشد اشتغالزایی در آن کند است، حرکت به سمت خودکفایی و توسعه صنعتی، ارتقای برند این شرکت در سراسر کشور و حمایت جدی از بخش خصوصی جهت ورود به صنعت خودروسازی که تاکنون بیشتر در اختیار بخش دولتی بوده است، از جمله مهمترین اهداف و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو است که با حمایت‌های مسوولان به سرعت در حال پیگیری و اجرا است.