گروه خودرو- در حالی که شنیده‌ها از موقتی بودن لغو حکم مدیرعاملی مهرداد بذرپاش در شستا حکایت دارد و به گفته برخی منابع آگاه، مدیرعامل سایپا چندی دیگر بر صندلی ریاست این شرکت تکیه خواهد زد، وی به خبرنگار ما صراحتا اعلام کرد که به این زودی‌‌ها دومین خودروساز بزرگ کشور را ترک نمی‌کند.

بذرپاش که در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره کاریکاتور در حوزه خودرو با خبرنگار ما سخن می‌گفت، درباره شایعات اخیر اظهار داشت که تمایلی به ترک سایپا ندارد و به شستا نیز نخواهد رفت. مدیرعامل سایپا با بیان این که رفتن وی از دومین خودروساز بزرگ کشور اجماع جهانی لازم دارد، تاکید کرد: من تازه به سایپا آمده‌ام، کجا بروم؟ بذرپاش ادامه داد: همان روزی که بسیاری از خبرگزاری‌ها خبر انتقال من از سایپا به شستا را روی خروجی سایت خود قرار دادند، بنده مشغول مذاکره بر سر این جابه‌جایی‌ها‌ بودم و دست آخر نیز در سایپا ماندنی شدم. وی تاکید کرد: از ابتدای مطرح شدن بحث جابه‌جایی‌ام نیز علاقه‌ای به ترک سایپا نداشتم.

اظهارات بذرپاش در شرایطی است که یکشنبه هفته گذشته برخی خبرگزاری‌ها نه تنها با قطعیت خبر انتقال وی به شستا را گزارش دادند، بلکه حتی تصویر حکم مدیرعاملی بذرپاش در این شرکت وابسته به سازمان تامین اجتماعی را نیز منتشر کردند اما حوالی غروب روابط عمومی سایپا، با ارسال نمابری، رفتن وی از سایپا را تکذیب کرد.

بذرپاش در این زمینه گفت: حکمی که خبرگزاری‌ها روی خروجی خود قرار دادند؛ قطعی نبود و تنها از طریق برخی از دوستان شاغل در سازمان تامین اجتماعی، در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفت. در حالی که این حکم هنوز مراحل قانونی لازم را طی نکرده و قطعیت نیز نداشت.

هرچند خبر انتقال بذرپاش از سایپا به شستا طی یک ماه اخیر چندین بار تایید و تکذیب شد و هنوز هم برخی معتقدند که وی در نهایت کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص را به مقصد شستا ترک خواهد کرد اما آن‌طور که از آخرین اظهارات بذرپاش برمی‌آید، وی کوچک‌ترین تمایلی به رفتن از سایپا ندارد و اگر اتفاق خاصی نیفتاده و مراجع بالاتر تصمیم جدیدی برای بذرپاش نگیرند، وی همچنان مدیرعامل دومین خودروساز بزرگ ایران باقی خواهد ماند.