گروه خودرو- معاونت برنامه‌ریزی و استراتژی ایران‌خودرو که در دوران مدیریت منوچهر منطقی مدیرعامل پیشین ایران‌خودرو به «اتاق فکر» این گروه صنعتی شهرت داشت از سوی جواد نجم‌الدین از چارت ایران‌خودرو حذف شد.

ظاهرا تغییر و تحولات وعده داده شده، در این شرکت به آرامی در حال شکل‌گیری است، چرا که به فاصله کمی از برکناری منطقی، سه قائم‌مقام و مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت تابعه ایران‌خودرو نیز استعفا داده‌اند. جواد نجم‌الدین مدیرعامل شرکت ایران خودرو چندی پیش با حضور در مجلس شورای اسلامی، از کاهش تورم نیروی انسانی به خصوص در سطح مدیران ارشد این شرکت خبر داده بود. وی عنوان کرده بود که خواهان به‌کارگیری کارکنانی است که بهره‌وری در ایران خودرو را افزایش دهند.

در همین راستا ظاهرا نجم‌الدین تنها ۸ معاونت را در ایران خودرو حفظ کرده و برخلاف منطقی سه قائم‌مقام هم بیشتر ندارد. برزو مختاری، قائم‌مقام مالی، جواد دهنادی قائم‌مقام تولید و جواد سلیمانی قائم‌مقام کیفیت در ایران‌خودرو مشغول به‌کار هستند. تاکنون البدوی معاونت برنامه‌ریزی و استراتژی و قائم‌مقام کسب‌وکار این گروه صنعتی در دوران مدیریت منطقی، مجتبی شیواپور قائم‌مقام ارشد و مجید شیخانی قائم‌مقام تولید از ایران خودرو استعفا داده‌اند.

بنا بر شنیده‌ها نجم‌الدین پست قائم‌مقامی ارشد را نیز از چارت ایران خودرو حذف کرده است.