گروه خودرو- پس از استعفای ناصر مرزبانی، مدیرعامل ایساکو و مجتبی شیواپور، قائم‌مقام ارشد منوچهر منطقی، قائم‌مقام محصول و کیفیت این شرکت نیز از جاده مخصوص رفت.

مجید شیخانی که پروژه‌های پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و رانا (x۱۲) تحت مدیریت وی به سرانجام رسیده در حالی بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه‌ را ترک کرد که میرجواد سلیمانی قائم‌مقام پیشین مگاموتور سایپا، جایگزین وی شد. سلیمانی در دوران مدیرعاملی جواد نجم‌الدین در مگاموتور سمت قائم‌مقامی وی را بر عهده داشت و ظاهرا این سابقه همکاری سبب شد تا نجم‌الدین مدیرعامل ایران خودرو، وی را نزد خود فراخواند. سلیمانی البته سابقه عضویت در هیات مدیره برخی شرکت‌های تابعه سایپا را نیز در کارنامه‌ کاری خود دارد.

پیش از شیخانی که رابطه صمیمی و نزدیکی با منطقی دارد، ناصر بیک‌زاده مرزبانی مدیرعامل ایساکو و مجتبی شیواپور قائم‌مقام ارشد منطقی که اتفاقا این دو هم از یاران نزدیک مدیرعامل برکنار شده ایران به حساب می‌آیند نیز بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه را ترک کردند با این حال، جایگزین مرزبانی و شیواپور انتخاب نشده و نجم‌الدین آن را به آینده نزدیک موکول کرده است.

مدیر روابط عمومی و قائم‌مقام تولید بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه هر دو پس از حضور نجم‌الدین در ایران خودرو از جمع نارنجی‌پوشان سایپا به جمع آبی‌پوشان ایران خودرو پیوسته‌اند.