گروه خودرو- اینکه مدیران عالی رتبه شرکت‌های خودروساز دولتی پس از برکناری یا استعفا بلافاصله فعالیت در شرکت‌های خودروساز خصوصی و یا نمایندگی کمپانی‌های خارجی را آغاز می‌کنند، به روال معمولی در کشور تبدیل شده که جای تعجب هم ندارد. اگر چه انتقاد به فعالیت آنها در بخش‌خصوصی محلی از اعراب ندارد، اما اینکه بیشتر آنها در مسند دولتی همیشه منتقد واردات خودرو بوده و یا بر ملی‌گرایی در صنعت خودرو کشور پای می‌فشارند و پس از برکناری، ملی‌گرایی را از یاد می‌بردند، جای تعجب دارد.

حال پس از برکناری منطقی و استعفای مدیران و مشاوران ارشد وی، باید منتظر اخبار جابه‌جایی مدیران این شرکت خودروساز نیز بود. هر چند که جواد نجم‌الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در این زمینه تاکید کرده که اگر لازم به تغییر مدیران باشد به طور حتم آن را در دستور کار قرار خواهد داد.

اما پس از گذشت حدودا پنج روز از برکناری منوچهر منطقی ظاهرا اولین جابه‌جایی در حال وقوع است به طوری که خبر می‌رسد ناصر بیک‌زاده مرزبانی مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران‌خودرو (ایساکو) بزودی سکان هدایت شرکت پرشیا خودرو، نماینده انحصاری خودروهای BMW را در دست خواهد گرفت.هر چند ناصر مرزبانی هنوز از شرکت ایساکو استعفا نداده و هم‌اکنون در مرخصی به سرمی‌برد اما علی رحیمی مدیرعامل فعلی پرشیا خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر عنوان کرد که مرزبانی از ابتدای اردیبهشت ماه به عنوان مدیرعامل در این شرکت فعالیت‌ خود را آغاز خواهد کرد.

هم‌اکنون علی رحیمی مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو است. این شرکت نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش بی‌.ام.دبلیو (BMW) در ایران است. پس از آزاد شدن واردات خودروهای خارجی به کشور این نمایندگی با نام موسسه نوریانی مشغول به کار شد و از اوایل سال ۱۳۸۶ این فعالیت با نام شرکت پرشیا خودرو ادامه پیدا کرد.