گروه خودرو - دو خودروی هیوندا ورنا دستی و پژو ۲۰۶ صندول دارV۸ از جمله خودروهای هستنند که دررده قیمتی ۱۷ تا ۱۹میلیون تومان قرار دارند. این دو خودرو که یکی تحت لیسانس هیوندایی در شرکت کرمان موتور مونتاژ و دیگری در شرکت ایران خودرو تولید می‌شود علاوه بر آنکه از لحاظ قیمتی در یک سطح قرار دارند از لحاظ فنی نیز شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند به طوری‌که هر دو خودرو از موتور ۱۶۰۰سی‌سی بهره می‌برند با این تفاوت که پژو ۲۰۶ صندوق‌دارV۸ با این حجم موتور می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت تولید کند اما خروجی هیوندا ورنا دستی پنج اسب بخار کمتر از رقیب خود است. از سوی دیگر هر چند این دو خودرو از حجم موتوری یکسان برخوردارند، اما هیوندا ورنا برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند ۱۱ثانیه زمان است در حالی که پژو ۲۰۶ صندوق‌دارV۸ برای رسیدن به این شتاب نیازمند ۸/۱۱ثانیه زمان است. از سوی دیگر با هیوندا ورنا دستی می‌توان سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت را تجربه کرد در حالی‌که با پژو ۲۰۶ صندوق دار V۸ می‌توان تا مرز ۱۹۳ کیلومتر در ساعت پدال گاز را فشرد.

همچنین نگاهی به میزان مصرف سوخت این دو خودرو از بهینه بودن پژو ۲۰۶ صندوق‌دار حکایت دارد. به طوری که این خودرو در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی ۶/۶ لیتر بنزین می‌سوزاند در حالی که هیوندا ورنا برای طی کردن این مسافت نیازمند ۸/۷ لیتر سوخت است‌. اما از لحاظ تجهیزات ایمنی، این دو خودرو در یک سطح قرار دارند به طوری که هر دو خودرو به ترمز ABS و ایربگ مجهز هستند که این امر موجب می‌شود این دو خودرو در رده خودروهای ایمن قرار گیرند.

در حال حاضر پژو ۲۰۶ صندوق دار V۸ با قیمتی برابر با ۱۷میلیون و ۲۰۰هزار تومان و هیوندا ورنا دستی نیز با قیمت ۱۸میلیون و ۸۰۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شوند.