ایسنا- ارزش گمرکی واردات سواری سیتروئن C۵ ، پروتون مدل ۲۰۰۹، کامیون کشنده AXOR، غلتک و فیشرهای ساخت آلمان برای سال جدید از سوی گمرک اعلام شد. دفتر تعیین ارزش گمرک، ارزش واردات خودروهای سواری پروتون ساخت مالزی مدل ۲۰۰۹ را برای واردات اعلام کرد.

در این بخشنامه ارزش گمرکی پروتون مدل GEN۲ با استاندارد MTو۶/۱؛ هشت‌هزار و ۲۷۱دلار (CBU) مدل GEN۲ با استاندارد ATو۶/۱؛ هشت‌هزار و ۵۸۰دلار، مدل GXIMPIAN با استاندارد MTو۶/۱؛ هشت‌هزار و ۸۳۸دلار، مدل GXIMPIAN با استاندارد ATو۶/۱؛ با ارزش ۹هزار و ۳۵۳دلار و مدل GXIMPIANMC۳ با ارزش هفت‌هزار و ۲۱۰دلار اعلام شده است.

همچنین ارزش گمرکی کامیون کشنده بنز AXOR تیپ ۱۸۴۳LS ساخت آلمان مربوط به سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به قیمت واحد ۵۸هزار و ۵۰۰ یورو تعیین شده است.

علاوه بر این ارزش گمرکی سواری سیتروئن C۵ با قدرت موتور ۲۰۰۰ سی سی مدل ۲۰۰۹، ۱۴هزار و ۹۴۶دلار و سطح دو این مدل نیز ۱۵هزار و ۳۳۱دلار تعیین شده است و گمرک در بخش نامه خود اعلام کرده است که در این فهرست بهای گمرکی خودرو و تجهیزات آن به تفکیک مشخص شده و ارزشگذاری‌ها با در نظر گرفتن نوع ارز، بیمه و کرایه حمل تعیین شده‌اند.