گروه خودرو- فروش فوری پراید و ریو و فروش تعهدی کلیه محصولات شرکت سایپا از روز گذشته در تمام نمایندگی‌های مجاز این شرکت آغاز شد.

شرکت سایپا اواخر سال گذشته نیز فروش فوری کلیه محصولات خود را آغاز کرده بود که به گفته مدیر فروش شرکت سایپا، در حال حاضر تمام تعهدات ایجاد شده برای این شرکت به اتمام رسیده، به همین منظور این شرکت فاز بعدی فروش فوری را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته فرزاد نشان، مدیر فروش شرکت سایپا فروش مرحله جدید این شرکت براساس ظرفیت تولید در نظر گرفته شده و با تکمیل ظرفیت فروش به صورت اتومات متوقف خواهد شد.

براساس اظهارات نشان برای فروش فوری در مجموع پنج هزار دستگاه و فروش تعهدی نیز پیش‌فروش ۱۵هزار دستگاه انواع خودرو پیش‌بینی شده است.

شرکت سایپا در این مرحله فروش فوری انواع پراید در مدل‌های گازسوز و بنزین‌سوز را در نظر گرفته و در فروش تعهدی نیز کلیه محصولات این شرکت به همراه مینیاتور پیش‌فروش خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سایپا در خصوص زمان تحویل خودروهای عرضه شده در این مرحله از فروش نیز اظهار داشت: در روش فروش فوری خودروها ۳۰روزه به متقاضیان تحویل می‌شود و در روش تعهدی زمان تحویل خودروهای ریو، زانتیا و پراید شهریورماه و زمان تحویل مینیاتور سه ماه ابتدای سال ۸۹ خواهد بود. به گفته نشان در مرحله فروش تعهدی برای خودروی پراید، دو مبلغ دومیلیون و ۵۰۰ و سه‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده که تفاوت این دو رقم در سود مشارکت آنها خواهد بود همچنین پیش پرداخت ریو هفت میلیون، زانتیا ۱۰میلیون و مینیاتور پنج میلیون تومان در نظر گرفته شده است.به گفته مدیر فروش شرکت سایپا سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.