روابط‌عمومی سایپا یدک- عبدالرضا قنبری مدیر امور نمایندگی‌های شرکت سایپا یدک گفت: از آنجا که همکاری با نهادهای خدماتی جامعه، در دستور کار شرکت سایپا یدک قرار دارد، طی ابلاغ دستورالعملی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و همچنین توافق با سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، تعداد ۳۲ نمایندگی مجاز سایپا و تعمیرگاه‌های مرکزی ۱ و ۲ در شهر تهران در این طرح همکاری می‌نمایند.

مدیر امور نمایندگی شرکت سایپا یدک در ادامه افزود: شبکه نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور، هم‌اکنون به پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیرگاهی مجهز و تعمیرات انجام شده بر اساس آخرین روش‌های روز دنیا صورت می‌گیرد.

وی همچنین گفت: شرکت سایپا یدک در راستای توسعه شبکه خدمات پس از فروش سعی کرده است تا هر جا خودروی

سایپا مورد استفاده قرار می‌گیرد، خدمات نیز در آن محل انجام شود.

قنبری با اشاره به افزایش مشتریان سایپا، عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی که شرکت روی آن تاکید دارد، افزایش ایستگاه‌های کاری در نمایندگی‌ها و کاهش زمان ارائه خدمات می‌باشد که در سال ۸۷ به مرحله اجرا درآمد.

مدیر امور نمایندگی‌ها و مناطق شرکت سایپا یدک اظهار داشت: با توجه به ممیزی‌های انجام شده در شبکه نمایندگی‌ها، همواره سازمان خدمات پس از فروش سایپا، جزو برترین شرکت‌ها در عرصه خدمات بوده است.

قنبری در پایان افزود: در حال حاضر این شرکت، آمادگی دارد تا در زمینه خدمات پس از فروش، تجربیات خود را به متقاضیان انتقال دهد. تجربه‌ای که توسط شرکت‌های بین‌المللی در سوریه، الجزایر، ونزوئلا و مصر مورد استفاده قرار گرفت و ما می‌توانیم همه این تجربیات را در داخل کشور نیز در اختیار شرکت‌های خدمات پس از فروش قرار دهیم.