روابط عمومی پارس خودرو - پس از تعاملات مناسب صورت گرفته با شرکت سایپا یدک و تامین قطعات خودروی مگان، از این پس شاهد ارائه خدمات کیفی مناسب‌تری برای این خودروی با کیفیت خواهیم بود.

فریبرز فیروزبخت سرپرست معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت پارس خودرو، با اعلام این خبر از برنامه‌های ویژه پارس خودرو برای فروش خودرو مگان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: توجه خاص به خودرو مگان از اولویت‌های مهم در نظر گرفته شده پارس خودرو است.

فیروزبخت در ادامه تصریح کرد: به زودی با افزایش نقش نمایندگی‌های این شرکت در فرآیندهای فروش، شاهد اثرات مثبتی در مناسبات شرکت پارس خودرو، نمایندگی‌های فروش و مشتریان خواهیم بود. سرپرست معاونت فروش پارس خودرو افزود: در استراتژی‌های جدید این شرکت، نقش و جایگاه نمایندگی‌های فروش رشد بسزایی خواهد داشت و تمام دستورالعمل‌های فروش، قبل از اعلام عمومی، با نمایندگان این شرکت مطرح خواهد شد.

وی بیان کرد: با توسعه کمی و کیفی خدمات، آموزش و ایجاد انگیزه در کارکنان شبکه فروش به صورت استقرار نظام تشویق و ترغیب، برگزاری جلسات مداوم با نمایندگان و افزایش نقش نمایندگان در تصمیم‌گیری‌ها و همچنین فروش الکترونیکی و همراه با اس‌ام‌اس سعی داریم روش‌های نوینی را همگام با استانداردهای جهانی فروش در پارس خودرو پیاده‌سازی و اجرا کنیم.

به گفته فیروزبخت بهترین راه کسب بازار، منوط به ارائه خدمات مناسب فروش و پس از فروش می‌باشد و از آن‌جا که فرآیند فروش، امری گره خورده با تعاملات انسانی است، بی‌تردید همواره مسیرهای بهتر بودن در آن وجود دارد و حرکت در این مسیر نیازمند تلاش‌های بیشتر و نگاه توسعه محور است.