گروه خودرو - اعلام فروش خودرو از طریق SMS طی ماه‌‌های گذشته از سوی بخش خصوصی باب شده به طوری‌که پس از ارسال SMS خرید کمری با ۱۲میلیون تومان این‌بار شرکت زاگرس خودرو نماینده پروتون مالزی در... تهران طی SMS هایی اقدام به معرفی SAGA محصول جدید شرکت پروتون مالزی کرد. این خودرو قرار است از طریق زاگرس‌خودرو به بازار عرضه شود. SAGA در سه مدل N-line، B-line و M-line و پنج تیپ که در دو گروه MT و AT قرار گرفته‌اند تولید و با قیمت ۱۷ تا ۲۱میلیون تومان و براساس نوع آپشن وارد بازار خواهد شد.

هر سه مدل این خودرو دارای موتور ۱۳۰۰‌سی‌سی هستند که با این موتور می‌توانند ۷۰ اسب بخار قدرت تولید کنند.

از سوی دیگر هرچند این خودرو در تیپ‌های مختلف از یک موتور بهره می‌برد و میزان تولید قدرت آنها در تمام مدل‌های آن یکی است اما حداکثر سرعت این خودرو در تیپ‌های مختلف متفاوت است به طوری‌که تیپ MT این خودرو در مدل‌های N-line، B-line و M-line حداکثر ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است که برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند ۱۳ ثانیه زمان است، اما تیپ AT این خودرو در مدل‌های B-Line و M-Line می‌توانند به سرعت ۱۵۰کیلومتر در ساعت برسد و برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند ۵/۱۴ثانیه زمان هستند. همچنین N-Line را می‌توان کم آپشن‌ترین مدل SAGA نامید که از آپشن‌های مانند ریموت درب، ایربگ راننده، کمربند ایمنی پیش کشنده، شیشه برقی جلو، آینه برقی، تنظیم ارتفاع صندلی، سنسور عقب و مه‌شکن جلو بی‌بهره است اما M-line در هر دو تیپ مختلف را می‌توان مدل فول این خودرو دانست به طوری‌که این دو مدل علاوه بر داشتن تمام آپشن‌های مذکور از تجهیزات ایمنی مانند ایربگ و ABS نیز بهره‌مند است.

این خودرو قرار است به همراه جنتو جایگزین ویرا در شرکت زاگرس خودرو شود و مسوولین این شرکت برنامه تولید ۳۰هزار دستگاه از این خودرو را در صورت استقبال مردم در برنامه کاری خود قرار داده‌اند.