گروه خودرو - در سال ۲۰۰۴ میلادی همراه با فشار کارخانه جنرال موتورز به دوو کره، مبنی بر عدم صادرات کیت‌های CKD خودروی ماتیز به کرمان خودرو، این شرکت با راه‌اندازی یک شرکت تابعه به نام مدیران خودرو، و همچنین عقد قرارداد با چری چین، خودروی QQ یا MVM۱۱۰ را که کپی ماتیز شرکت جنرال موتورز بود به بازار ایران عرضه کرد. MVM۱۱۰ که با شرایط خوبی از سوی مدیران خودرو به مشتریان تحویل داده شد، توانست نظر بسیاری از مشتریان ایرانی را که به دنبال خودرویی کوچک و کم مصرف بودند، جلب کند. به خصوص آن که پس از سهمیه‌بندی بنزین این خودرو بیشتر مورد استقبال واقع شد.

MVM۱۱۰ که قرار بود ایران‌خودرو نسل جدید آن را تولید کند، حجم موتوری برابر با ۱۰۸۳ سی‌سی دارد و ۱۶ سوپاپه می‌باشد. حداکثر توان موتور این خودرو ۶۸ اسب در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است.

حجم باک این خودرو کم مصرف ۳۸و مصرف سوخت آن در ۱۰۰ کیلومتر در سیکل ترکیبی ۲/۵ لیتر می‌باشد. به طوری که کم‌مصرف‌ترین خودروی کشور شناخته شده است.

MVM۱۱۰ همچنین از تجهیزاتی چون فرمان هیدرولیک، چراغ مه شکن جلو و عقب، گرمکن شیشه عقب، صندلی تاشو عقب و قفل مرکزی برخوردار است.

این خودرو همچنان با شرایط مناسبی از سوی کرمان خودرو عرضه می‌شود این در حالی است که به تازگی MVM۱۱۰ به صورت چهار سیلندر نیز از سوی این شرکت تولید شده است که قیمتی بالاتر از MVM موجود در بازار دارد.