روابط‌عمومی ایران‌خودرو- مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوزام یدکی ایران‌خودرو اعلام کرد: تا پایان سال بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور مجاز به ارائه خدمات پس از فروش تندر- ۹۰ خواهند بود.

ناصر بیک‌زاده مرزبانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تا پایان سال ۲۰ نمایندگی مجاز ایران‌خودرو به ارائه خدمات گارانتی به دارندگان خودرو تندر- ۹۰ در تهران می‌پردازند.

وی در ادامه افزود: از مجموع ۵۰‌هزار دستگاه تندر- ۹۰ به فروش رفته توسط ایران‌خودرو حدود ۲۰ تا ۲۴‌هزار دستگاه در استان تهران به فروش رسید که ۱۲ نمایندگی به عنوان پایلوت معرفی شدند که نسبت به استاندارد جهانی شرایط خوبی در خصوص پذیرش این خودرو وجود دارد.

مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران‌خودرو به توزیع نمایندگی‌های پایلوت اشاره کرد و گفت: برنامه توسعه شبکه بر اساس مدلی که شامل تولید خودرو و پراکندگی است انجام می‌شود که با این حجم نمایندگی، مشکلی در خصوص عدم پذیرش نداریم.

بیک‌زاده در پایان یادآور شد: خدمات پس از فروش تندر-۹۰ ایران‌خودرو با جدیت خاصی در حال پی‌گیری است و برای مسوولان تولید این خودرو و خدمات پس از فروش آن از اهمیت خاصی برخوردار است.