روابط‌عمومی‌ایران‌خودرو- بیش از ۱۰‌هزار کارگر ایران‌خودرو طی مراسمی‌با حضور مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، رییس سازمان کار استان تهران و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این شرکت و شرکت‌های تابع آن ارتقای شغلی گرفتند.

منوچهر منطقی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در جشن بزرگ ارتقای شغلی با تبریک به تک تک کسانی که مشمول ارتقا شده بودند، اظهار کرد: با تلاش کلیه کارکنان و مدیران، پایه‌هایی را در شرکت بنا نهاده‌ایم که امیدواریم در سال جاری با تلاش وافر از این زیربناها و ظرفیت‌ها، دستاوردهای بالاتری داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت تولید یک‌میلیون دستگاه خودرو در سال مهیا شده و استفاده از این ظرفیت‌ها مستلزم یک همت ویژه است تا اهدافمان عملیاتی شود.

او ادامه داد: تجربه ثابت کرده که کارگران در هر زمان حامی‌مدیران ارشد گروه در پیاده‌سازی و اجرای راهبردها و برنامه‌های کلان بوده‌اند و اکنون این مدیران هستند که با همت والا و ویژه خود، مجموعه را در رسیدن به تولید با ظرفیت یک‌میلیون دستگاه یاری می‌کنند.

منطقی با بیان این‌که تا دو سال پیش ایران‌خودرو را فقط در ایران می‌شناختند، ولی امروز با همت تمام کارکنان، این شرکت در بسیاری از نقاط جهان شناخته شده است، گفت: این توفیق بین‌المللی مرهون تلاش کارگران و کارمندان است.

وی اضافه کرد: با توانمندی که در ایران‌خودرو وجود دارد، این شرکت می‌تواند یک الگو در جهان اسلام و منطقه باشد و با تقویت شاخص‌هایمان و تلاش کارکنان، تمام توان خود را برای کسب رتبه اول در منطقه به کار می‌گیریم.

او درخصوص واگذاری سهام ترجیحی به کارکنان ایران‌خودرو گفت: پس از ده‌ها جلسه با مسوولان سازمان خصوصی‌سازی، از هفته آینده فرم‌های ثبت‌نام در طرح سهام ترجیحی بین کلیه کارکنان توزیع می‌شود و تا پیش از دهه فجر با همت سازمان خصوصی‌سازی موضوع سهام ترجیحی کارکنان این شرکت نهایی می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو عنوان کرد که جشن ارتقای شغلی یک بار برای همیشه نخواهد بود، بلکه این جشن شروعی است که در سال‌های آینده هم در مسیر ارتقای شغلی کارکنان استمرار خواهد داشت.

مجید باقری، معاون منابع انسانی ایران‌خودرو، هم در سخنانی گفت: این جشن، تبلور اراده مدیریت ارشد شرکت، برای حرکت در مسیر ارتقا و بهبود کیفیت زندگی تمام کارکنان است.

وی ادامه داد: ایران‌خودرو برای این‌که در بازارهای جهانی حضور موثر و استواری داشته باشد، چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری روی اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین منبع شرکت که در واقع همان منابع انسانی ایران‌خودرو است، ندارد.

او در پایان گفت: جشن بزرگ ارتقای شغلی، یک انتخاب هوشمندانه برای حضور مستمر در عرصه رقابت جهانی خواهد بود و امروز در واقع جشن حرکت در این مسیرو تبلور این اراده برگزار شد.