گروه خودرو - اگر شما خواهان خودروهای با محدوده قیمتی ۱۶ تا ۲۰میلیون تومان هستید خودروهای سمند LX (دوگانه سوز) سمند سورن، پژو پارس، پژو پارس دوگانه‌سوز، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ و V۹، پروتون ویرا معمولی و اتومات پرتون ویرا هاچ‌بک اتومات و معمولی، فولکس گل و هیوندای ورنا می‌توانند گزینه‌‌های مناسبی برای

شما باشند. این خودروها که هر کدام دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند دست شما را برای انتخاب خودروی مورد نظرتان باز می‌گذارند و شما می‌توانید به راحتی خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.در حال حاضر سمند LX‌ دوگانه‌سوز با قیمت ۱۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود این خودرو دارای موتور ۱۸۰۰ سی‌سی است که توان تولید ۱۰۰ اسب بخار قدرت را دارد. سمند سورن نیز با قیمتی معادل ۱۷میلیون و ۶۰۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود که از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با سمند LX‌ دوگانه سوز ندارد اما از لحاظ ایمنی این خودرو دارای ایربگ، ABS و فرمان تلسکوپی است که این امکانات موجب می‌شود ضریب ایمنی این خودرو افزایش یابد. پژو پارس نیز که در حال حاضر با قیمت ۱۹میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با دو خودروی دیگر ندارد و ظاهرا قیمت بالای این خودرو تنها مربوط به برند پژو می‌باشد و اینکه این خودرو توانسته در بازار کسب اعتبار کند.

اما پژو ۲۰۶ تیپ ۶ که در بازار متقاضیان بسیاری دارد با قیمتی در حدود ۱۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله می‌شود و دارای موتور ۱۶۰۰ سی‌سی است که با این موتور می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت را تولید کند علاوه بر آن این خودرو از لحاظ ایمنی نیز در سطح بالایی قرار دارد. به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۶ مجهز به ایربگ و ABS است. پژو ۲۰۶ SD مدل V۸ نیز که از لحاظ فنی و کیفی با پژو ۲۰۶ تیپ ۶ در یک سطح قرار دارد با قیمتی در حدود ۱۸میلیون در بازار معامله می‌شود.

اما خودروهای پروتون ویرا، این خودروها که در حال حاضر در مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند با وجود آنکه از لحاظ فنی در یک سطح قرار دارند اما از لحاظ قیمتی تفاوت قابل توجهی با یکدیگر دارند که این امر به دلیل هیدرولیک و معمولی بودن خودروها است. به طوری که در حال حاضر ویرا سدان با قیمت ۱۷میلیون، ویرا دنده اتومات ۱۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان، ویرا هاچ‌بک ۱۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان و ویرا هاچ‌بک دنده اتومات نیز با قیمت ۱۹میلیون در بازار معامله می‌شود.

از سوی دیگر فولکس گل نیز که در حال حاضر به دلیل کمبود عرضه در بازار به سختی می‌توان صفر آن را پیدا کرد با قیمتی در حدود ۱۸میلیون تومان خرید و فروش می‌شود این خودرو دارای موتور ۱۸۰۰ سی‌سی است که با این موتور می‌تواند ۱۰۰ اسب بخار قدرت را تولید کند همچنین این خودرو دارای ایربگ و آینه برقی است.

هیوندا ورنا نیز که در حال حاضر با قیمت ۱۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان در بازار معامله می‌شود دارای موتور ۱۶۰۰ سی‌سی است که با این موتور می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت تولید کند.