گروه خودرو - دو خودروی مگان ۱۶۰۰ و زانتیا که هر دو خودروی لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شوند می‌توانند برای متقاضیان خودروهای با رنج قیمتی ۳۰میلیون تومان گزینه مناسبی باشند. این دو خودرو که یکی تحت‌لیسانس شرکت رنو فرانسه و دیگری تحت‌لیسانس شرکت پژو سیتروئن در کشور تولید می‌شود، هر چند از لحاظ قیمتی در یک سطح قرار دارند اما طراحی مگان مربوط به سال ۲۰۰۰ است ولی خودروی زانتیا در سال ۱۹۹۳ به تولید رسید که این نشان‌دهنده آن است که زانتیا از طراحی قدیمی‌تری نسبت به مگان برخوردار است.

این دو خودرو هر دو از موتور ۱۶۰۰ سی‌سی برخوردارند اما مگان با این موتور قدرت تولید ۱۱۵ اسب‌بخار را دارد اما زانتیا با همین موتور می‌تواند ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند از سوی دیگر شما با مگان در کمتر از ۱۱ ثانیه می‌توانید به شتاب ۱۰۰کیلومتر دست پیدا کنید، اما زانتیا ۱۲ثانیه از شما برای رسیدن به این شتاب زمان می‌گیرد. از لحاظ میزان مصرف سوخت نیز زانتیا با باک ۶۵لیتری در هر ۱۰۰کیلومتر در سیکل ترکیبی ۹لیتر بنزین را می‌بلعد اما مگان در هر ۱۰۰کیلومتر در حدود ۸لیتر بنزین مصرف می‌کند که با توجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین خودروی مگان می‌تواند بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

همچنین مگان از لحاظ ایمنی نیز توانسته گوی سبقت را از رقیب خود یعنی زانتیا برباید به طوری که این خودرو در مدل ۱۶۰۰ سی‌سی دارای دو ایربگ است که این امر موجب می‌شود ضریب ایمنی این خودرو افزایش یابد اما زانتیا ۱۶۰۰تنها از یک ایربگ برخوردار است. با توجه به تفاوت‌های دو خودرو اگر مگان را در خیابان کمتر می‌بینید به این دلیل است که این خودرو کمتر عرضه می‌شود از سوی دیگر خودروی مگان که در ابتدای امر با قیمتی در حدود ۲۲میلیون تومان در کشور پیش‌فروش شد به دلیل کمبود عرضه طی سال گذشته قیمت ۳۵میلیون تومان را نیز تجربه کرد اما با گذشت چند ماه قیمت این خودرو تا حدود کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت ۳۰میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود اما زانتیا نیز که طی سال‌های گذشته با قیمت کمتر از ۲۰میلیون تومان به فروش می‌رسید به دلیل کاهش عرضه افزایش ۱۲میلیونی را تجربه کرد اما آغاز مجدد عرضه نیز نتوانست قیمت این خودرو را کاهش دهد.