خبرگزاری موج- نایب رییس هیات مدیره سایپا از تولید دو خودرو در سگمنت بالاتر نسبت به تندر-۹۰ و به منظور توسعه پلت فرم در گروه خودروسازی سایپا خبر داد. محمدرضا روشنی مقدم بابیان این مطلب افزود: این دو خودرو پروژه‌های ۳۳۱ و ۴۳۱ نام‌گذاری شده است.

به گفته وی، خودروی ۳۳۱ محصول بهبود یافته و نسل بعدی اس۸۱ است که کمی‌کشیده تر خواهد بود (ابعاد طولی خودروی مزدا۳۲۳ یا ورنا) که قیمت آن نیز کمی‌ بیش‌تر از محصول تندر-۹۰ است.

وی محصول ۴۳۱ را نیز برگرفته از پلت‌فرم توسعه یافته تندر-۹۰ دانست که ابعادی برابر خودروی مگان دارد و با قوای محرکه ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ سی.سی تولید و به بازار کشور عرضه خواهد شد.

روشنی مقدم خودروهای ۳۳۱ و ۴۳۱ را دو پروژه جدید در گروه خودروسازی سایپا دانست که مصوبه‌های هیات مدیره را دریافت کرده است و ظرف ۵/۲ سال آینده مدل‌های مختلف این دو خودرو به بازار خواهد آمد.

نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا متذکر شد: فعالیت‌های این گروه خودروسازی در بخش محصولات سواری بر روی چهار پلت فرم پراید، ۲۳۱، ۳۳۱ و ۴۳۱ به دنبال توسعه برند و رفع نیاز بازار است.

روشنی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: نیازهای پایین‌تر و بالاتر از قیمت ۵/۷ تا ۱۶‌میلیون تومانی بازار را با تولید خودروهایی به‌صورت «سی.کی.دی» کاری و با خودروسازهای معتبر جهانی برطرف خواهیم کرد به‌طوری‌که باید بگویم سایپا ظرف سه سال آینده تمام سلیقه‌ها و نیاز بازار را پاسخ گو خواهد بود.