گروه خودرو- با اتمام تعهدات شرکت پارس‌خودرو در قبال بانک ملی، این شرکت واگذاری خودروهای مگان تولید داخل به ثبت‌نام‌کنندگان را آغاز خواهد کرد.

به گفته یک منبع آگاه در پارس‌خودرو این شرکت اواخر سال گذشته قراردادی مبنی بر تحویل ۱۱۰۰ دستگاه خودروی مگان را با بانک ملی منعقد کرد که با اتمام تعهدات پارس‌خودرو به این بانک، واگذاری مگان به ثبت‌نام‌کنندگان آغاز خواهد شد.

پیش‌فروش مگان اوایل خردادماه سال‌جاری بی‌سر و صدا آغاز و در مدت زمان کوتاهی به اتمام رسید که به گفته مسوولان شرکت پارس‌خودرو در این مدت زمان کوتاه در حدود هزار دستگاه خودروی مگان تولید داخل با قیمت ۲۴ تا ۲۶میلیون تومان در نمایندگی‌های این شرکت پیش‌فروش شد.

اما به دلیل اینکه شرکت پارس‌خودرو پیش از آغاز پیش‌فروش تعهداتی نیز در قبال بانک ملی داشت، زمان واگذاری خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان از سوی مسوولان این شرکت اعلام نشده بود. به گفته این منبع آگاه واگذاری خودروی مگان تولید داخل به ثبت‌نام‌کنندگان احتمالا در مهر و آبان‌ماه و پس از تمام تعهدات این شرکت در قبال بانک ملی آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر شرکت پارس‌خودرو علاوه بر تعهدات این شرکت در قبال ثبت‌نام‌کنندگان مگان تولید داخل، سال گذشته ثبت‌نام برای واگذاری مگان وارداتی را نیز صورت داده بود که با گذشت چند ماه تاخیر، در حال حاضر واگذاری مگان‌های وارداتی را به ثبت‌نام‌کنندگان در دستور کار قرار داده است.