گروه خودرو - مهدی داداشی مجری طرح خروج خودروهای فرسوده هم از ستاد تبصره ۱۳ سابق رفت.

تغییر و تحولات صورت گرفته در خیابان قائم‌مقام یعنی ستاد تبصره ۱۳ سابق ظاهرا همچنان ادامه‌دار است.

سال گذشته و پس از عدم تحقق برنامه‌های ستاد تبصره ۱۳ مبنی بر خروج ۲۵۰هزار خودروی فرسوده تا پایان سال مالی ۸۵ سیدرضا فاطمی، مجری طرح خروج خودروهای فرسوده از سمت خود در این ستاد استعفا کرد.

هرچند فاطمی در ابتدای امر خبر استعفای خود را تکذیب کرد اما با گذشت دو روز از اعلام این خبر مهدی داداشی قائم‌مقام وی به عنوان مجری طرح خروج خودروهای فرسوده انتخاب و فاطمی نیز به عنوان قائم‌مقام طرح خروج خودروهای فرسوده برگزیده شد.

حال پس از گذشت هشت ماه از انتخاب مهدی داداشی به عنوان مجری طرح خروج خودروهای فرسوده، وی نیز از این سمت برکنار شد. علاوه بر استعفای فاطمی و برکناری داداشی، این ستاد همچنین شاهد برکناری قانعی معاون توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی و انتصاب کامران نصراللهی دبیر شورای عالی ترافیک به جای وی نیز بوده است.

یک منبع آگاه روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد: مهدی داداشی بر خلاف فاطمی به صورت کامل از ستاد تبصره ۱۳ خارج شده، این در حالی است که تاکنون شخصی به عنوان جایگزینی وی از سوی این ستاد اعلام نشده است.

هرچند خبر برکناری داداشی نیز مانند استعفای فاطمی از سوی ستاد تبصره ۱۳ سابق مورد تایید قرار نگرفت ولی این ستاد پس از پیگیری خبرنگار ما آن را تکذیب نکرد که این موضوع خبر برکناری داداشی را از سمت مجری طرح خروج خودروهای فرسوده قوت می‌بخشد.

اما برکناری داداشی و عدم اعلام خبر آن در حالی است که تنها دو ماه تا پایان سال مالی ۸۶ باقی مانده و این نگرانی را به وجود می‌آورد که طرح خروج ۳۰۰هزار خودروی فرسوده که از تعهدات این ستاد در سال ۸۶ است با تاخیر بسیار صورت خواهد پذیرفت.