گروه خودرو- در حالی که هم‌اکنون پژو روآ پرتیراژترین و ارزان‌ترین محصول تولیدی ایران‌خودرو به حساب می‌آید، ظاهرا مسوولان این شرکت قصد دارند بهای آن را در آینده نزدیک به بالای ۱۰میلیون تومان برسانند. روآ که به دلیل سوار بودن موتور پیکان روی آن، به نوعی تبلور این خودروی از خط تولید خارج شده محسوب می‌شود، در حال حاضر تنها محصول تولیدی ایران‌خودرو است که بهایی زیر ۱۰میلیون تومان دارد. هر چند که این خودرو در مقایسه با پراید سایپا، تیراژ پایینی دارد اما به هر حال مسوولان ایران‌خودرو پس از وداع با پیکان روی این خودرو به عنوان محصولی ارزان برای کورس گذاشتن با پراید در بازار، حساب باز کرده بودند.

این در حالی است که نه تنها روآ نتوانست تیراژ قابل توجهی را در این شرکت به خود اختصاص بدهد بلکه به گفته مسوولان ایران‌خودرویی تولید آن نیز با حاشیه و ضرر روبه‌رو است و شاید همین مساله مسوولان بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه را به فکر بیرون کشیدن روآ از سبد قیمتی خودروهای زیر ۱۰میلیون انداخته است. در حال حاضر تنها دو خودرو پراید و پژو روآ در سبد قیمتی مذکور جای دارند، که اگر خواب ایران‌خودرو برای روآ تعبیر شود، پراید به تنهایی لقب خودروی زیر ۱۰میلیون تومان را یدک خواهد کشید و مسلما مشتریان داخلی خودروهای ارزان‌قیمت، بیش از پیش پراید را به عنوان گزینه خرید خود انتخاب می‌کنند.

چرا که در صورت خروج روآ از سبد خروج خودروهای زیر ۱۰میلیون و در نتیجه افزایش بهای آن در نمایندگی‌های ایران‌خودرو، با توجه به شرایط خاص این بازار، قیمت این خودرو در بازار نیز روند صعودی به خود خواهد گرفت.