روابط عمومی ایران‌خودرو - شرکت ایران خودرو اعلام کرده آمادگی تبدیل خودروهای تندر-۹۰ ثبت‌نام کنندگانی که برایشان دعوت نامه ارسال نشده را دارد و در این میان خودروهای جایگزین را طی دو ماه به متقاضیان تحویل می‌دهد. طبق این اعلام، ثبت‌نام کنندگان خودروهای مدل E۲ یا E۱ CP می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۹ اردیبهشت به نمایندگی‌های ایران‌خودرو مراجعه و برای تبدیل خودروی خود با پژو پارس، ‌پژو ۲۰۶ تیپ دو، ‌پژو ۲۰۶ اس دی مدل V۲۰ و یا سمند LX سال اقدام کنند.

همچنین ثبت‌نام‌کنندگان مدل E۲ که ودیعه اول به مبلغ پنج میلیون و ۲۰هزار تومان را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند درصورت انتخاب پژو پارس مبلغ ۱۰میلیون و ۸۲۰هزار تومان، برای انتخاب پژو ۲۰۶ تیپ دو مبلغ هفت میلیون و ۲۱۰هزار تومان، برای انتخاب پژو ۲۰۶ اس دی مدل V۲۰ مبلغ هفت میلیون و ۴۲۰هزار تومان و برای انتخاب سمند LX سال مبلغ هشت میلیون و ۷۶۰هزار تومان واریز کنند و از تخفیف و سود مشارکتی ۷۰۰هزار تومانی برخوردار شوند.

ثبت‌نام کنندگان مدل E۱ CP نیز که ودیعه اول به مبلغ پنج میلیون و ۱۰هزار تومان را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند برای انتخاب پژو پارس ۱۰میلیون و ۸۳۰هزار تومان، برای انتخاب پژو۲۰۶ تیپ دو مبلغ هفت میلیون و ۲۲۰هزار تومان، برای انتخاب پژو ۲۰۶ اس دی مدل V۲۰ مبلغ هفت میلیون و ۴۳۰هزار تومان و برای انتخاب سمند LX سال مبلغ هشت میلیون و ۷۷۰هزار تومان پرداخت و از تخفیف و سود مشارکت یادشده برخوردار شوند. خودروهای تحویلی دارای بیمه شخص ثالث بوده و ظرفیت پذیرش نیز محدود است به نحوی که پس از تکمیل ظرفیت، انجام تبدیل غیر ممکن است. به محض تصمیم مشتری برای تبدیل، ابتدا درخواست وی در سیستم مکانیزه فروش ثبت و سپس مراحل بعدی شامل دریافت مبالغ و ارسال مدارک انجام می‌شود.