ایسنا- مدیرفروش و بازاریابی سایپا گفت: فروش الکترونیکی خودرو از نیمه اردیبهشت به طور آزمایشی راه‌اندازی می‌شود.

فرزاد نشان افزود: در فاز اول درصد کمی از فروش براساس تقاضا به روش یاد شده اختصاص می‌یابد که در ادامه کل فروش به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. این در حالی است که سال گذشته نیز طی یک هفته ۵۰۰ دستگاه خودرو از طریق الکترونیکی به فروش رفت.وی با اشاره به فروش نقدی پراید بنزینی و ریو نیز افزود: پیش‌فروش پراید۱۳۲ نیز آغاز شده و در نیمه اردیبهشت فروش پراید گازسوز و بنزین‌سوز نیز آغاز می‌شود. وی میزان پیش‌پرداخت مشتریان برای تحویل پراید۱۳۲ از محل فروش امانی برای آبان و آذر را به ترتیب ۵/۳ و ۳میلیون تومان اعلام کرد که در نهایت خودرو با ۲۵۰‌هزار تومان تخفیف و سود ۱۶‌درصد تحویل داده می‌شود.

نشان درباره افزایش قیمت زانتیا در چند هفته اخیر نیز گفت: پیشنهادی را در جلسه کمیته خودرو مطرح کردیم که اگر مورد توافق قرار گیرد، منجر به کاهش قیمت این خودرو می‌شود. این خودرو امسال افزایش قیمت نخواهد داشت و قیمت کارخانه آن نیز هم اکنون ۲۶‌میلیون و ۹۵۰‌هزار تومان است.

او درباره این که گفته می‌شود تولید زانتیا به حداقل رسیده است نیز عنوان کرد: روزانه ۵۰ دستگاه از این خودرو تولید و تحویل این خودرو به بخش فروش نیز طبق برنامه انجام می‌شود.