سایپا نیوز- معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: عرضه تمام محصولات در نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا بدون محدودیت و تا پایان سال۹۰ ادامه خواهد داشت. ابوالحسن سرشار، با بیان این مطلب اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا عرضه محصولات خود را متناسب با نیاز مشتریان انجام داده و با توجه به اعلام قبلی تا پایان اسفند ماه سال‌جاری تولید و عرضه در سایپا و شرکت‌های زیر مجموعه گروه ادامه خواهد داشت و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور نسبت به خرید خودروهای مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در خصوص نگرانی مردم برای خرید خودرو در سال آینده چه اقداماتی صورت گرفته است، تصریح کرد: هم‌اکنون طرح پیش فروش خودروهای سایپا برای سال آینده با تسهیلات و سود مشارکت مناسب در نمایندگی‌های فروش سایپا برقرار است و مردم می‌توانند از این امکانات برای پیش‌بینی خرید خود استفاده کنند.

سرشار خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در تمام نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در حال انجام بوده و مشتریان می‌توانند تا پایان سال در تمامی روزهای هفته و ایام تعطیلات نسبت به تکمیل روند ثبت‌نام خودرو در نمایندگی‌های این گروه خودروسازی اقدام کنند.