ایسنا- قائم مقام ایران خودرو دیزل از رشد تولید این شرکت در سال آینده خبر داد.

مهدی یونسیان در همایش سراسری نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو دیزل اظهار کرد: جهش به سوی کسب رتبه اول در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری از جمله رئوس برنامه‌های راهبردی ایران خودرو دیزل است. وی با بیان اینکه به دنبال برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری بیشترین تولید کامیون وکامیونت در این شرکت در طول پنج سال اخیر صورت گرفت، خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری با بهبود کیفیت محصولات به دنبال کاهش نمرات منفی خودروهای تولیدی هستیم.

یونسیان در بیان برنامه تولید سال آینده خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۱ در مجموع ۲۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع محصولات در این شرکت تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه از این محصولات کامیون سبک، هشت هزار دستگاه کامیون سنگین، هزار دستگاه اتوبوس‌های جدید بی.آر.تی، شهری، بین شهری و مابقی نیز انواع کشنده، مینی‌بوس، ون و وانت است، تصریح کرد: ایران خودرو دیزل در زمینه‌ پشتیبانی فنی از محصولات و گسترش خدمات کیفی در سطح خدمات پس از فروش برنامه‌هایی را با مشارکت شرکت گواه و شبکه خدمات پس از فروش در دست اجرا دارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مکانیزم ردیابی قطعات، بررسی در خصوص اجرای سرویس‌های ادواری محصولات و ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش با کنترل و پایش شاخص‌های مرتبط از جمله رئوس برنامه‌های این شرکت در حوزه‌ تامین قطعات و خدمات پس از فروش است.

ارتقای رتبه شبکه خدمات پس از فروش

همچنین به گزارش ایکوپرس، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل (گواه) گفت: برنامه‌های درجهت سطح افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات نوین تدوین و در دست اجرا است.

محمد جواد طلا در همایش مذکور گفت: نمایندگی‌ها به عنوان پیشخوان صنعت خودرو کشور در جذب مشتریان و جلب رضایت آنان موثر هستند.

وی ضمن تاکید بر ارتقای کمی و کیفی نمایندگی‌ها افزود: اولویت اصلی ما ارتقای کیفی و افزایش بهره‌وری خدمات‌رسانی در کنار توسعه کمی نمایندگی‌ها است. طلا خاطر نشان ساخت: با تعریف مفاهیم جدید در حوزه تامین قطعه و خدمات پس از فروش، سطح خدمات ارائه شده از سوی این شرکت افزایش یافته است.