ایکوپرس - مدیرعامل ایران خودرودیزل از افزایش ۳۰درصدی تولیدات این شرکت در سال جهاد اقتصادی، نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

هاشم یکه زارع، با اعلام این خبر گفت: برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده برای سال۹۰، توجه ویژه‌ای بر توان صنعتگران داخلی داشتیم و با تکیه بر دانش فنی کارشناسان داخلی و شرکت‌های قطعه‌سازی عضو گروه ایران خودرو دیزل موفق به افزایش تولید ۳۰درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شده‌ایم. وی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و بداخلاقی تجاری کشورهای اروپایی در برابر صنایع داخلی اظهار داشت: همچنین با پیگیری جدی طرح نوسازی سبد محصولات شرکت ایران خودرو دیزل، طراحی یک محصول جدید و راه‌اندازی خط تولید آن در دستور کار قرار گرفت که تا پایان ماه جاری و پس از مراسم رونمایی، آغاز به کار کرده و با آغاز پیش فروش این محصول، در ماه‌های آتی شاهد حضور آن در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور خواهیم بود.

یکه زارع در مورد خصوصیات محصول جدید تصریح کرد: این کامیون با ظاهری بسیار زیبا و در رنگ‌های متنوع، دارای بهترین امکانات رفاهی برای راننده بوده و با استانداردهای روز صنعت خودروهای تجاری مطابقت دارد و اطمینان داریم که با استقبال بسیار چشمگیری روبه‌رو خواهد شد.