گروه خودرو - مهمان امروز ستون خودرویی ما ژاپنی است که در داخل و توسط گروه بهمن مونتاژ می‌شود. این خودرو مزدا ۳ جدید نام دارد.

همانطور که در سایت رسمی گروه بهمن درج شده مزدا ۳ جدید در دو مدل‌هاچ بک با تیپ ۱،۲،۳ و صندوق دار در دو تیپ ۱ و ۳ مونتاژ می‌شود، اما این دو خودرو از لحاظ فنی تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها تنها در تجهیزات رفاهی است. به طور مثال سیستم استارت مزدا ۳ صندوق دار تیپ ۱ و ۲ و هاچ بک تیپ ۱ به صورت سوئیچی بوده، اما تیپ ۳ این خودرو در هر دو مدل دکمه ای است. همچنین تیپ ۱ هر دو مدل مزدا ۳ از سقف شیشه‌ای بی‌بهره‌اند، اما بقیه مدل‌ها از این امکان برخوردار هستند. از سوی دیگر گرمکن آیینه‌های جانبی فقط در تیپ ۳ هر دو مدل وجود دارد.

این خودرو به موتور ۲۰۰۰ سی‌سی چهار سیلندر مجهز است که ۱۴۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

همچنین خودرو مذکور به جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک با کنترل الکترونیک و قابلیت تعویض دنده مجهز است. مصرف سیکل ترکیبی این خودرو در ۱۰۰ کیلومتر ۸ لیتر است.

همچنین سازگاری این خودرو به استاندارد یورو ۴ از لحاظ کاهش میزان آلایندگی محیط زیست نسبت به مزدا ۳ که یورو ۳ است ارتقا یافته است که این امر موجب کاهش آلایندگی و نیز کاهش مصرف سوخت می‌شود.

اما از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به ترمز ضد قفل (ABS )، سیستم مدیریت هوشمند توزیع قدرت ترمز (EBD )، شش عدد کیسه ایمنی هوا (ایربگ) و همچنین پشت سری‌ها که به عنوان ضربه‌گیر عمل می‌کنند اشاره کرد. قیمت مدل فول مزدا ۳ در بازار ۵۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.