ایکوپرس - درمراسم هشتمین دوره جایزه ملی کیفیت، گروه صنعتی ایران خودرو، دربین ۴۰ واحد صنعتی مورد ارزیابی، هفت تقدیر نامه اشتهار به کیفیت سه، دو و یک ستاره را برای هفت محصول در سال جهاد اقتصادی به خوداختصاص داد. جایزه ملی کیفیت ایران هر سال برگزار می‌شود و موسسات داوطلب در زمینه محصول و فرآیند‌های تولید توسط ارزیابان، مورد بررسی قرار می‌گیرند و براساس امتیاز‌هایی که به دست می‌آورند درسطوح گوناگون این جایزه را دریافت می‌کنند. درمراسم هشتمین دوره جایزه ملی کیفیت که روز ۱۸ آبان ماه با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت و رییس سازمان ملی استانداردو صاحبان شرکت‌های صنعتی در برج میلاد برگزارشد، نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو هفت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت را ازدست غضنفری دریافت کرد.

درهشتمین دوره جایزه ملی کیفیت حدود ۴۰ واحد از ۲۰ واحد موفق به تقدیر نامه‌های اشتهار به کیفیت و گواهینامه اهتمام به کیفیت دریافت کردند.

براساس این گزارش، در فرآیند جایزه ملی کیفیت ایران هفت محصول گروه صنعتی ایران خودرو با کسب درجه اشتهار سه، دو ویک ستاره به عنوان اولین وتنها شرکت صنعتی است که موفق به دریافت هفت تقدیر نامه درجایزه ملی کیفیت شده است دراین گزارش آمده است، معاونت تولید خودرو سواری برای تولید پژو ۲۰۶، معاونت تندر۹۰ برای تولید تندر، تقدیر نامه اشتهار به کیفیت سه ستاره دریافت کردند که این برای اولین مرتبه است که یک شرکت در کشور توانسته برای دو محصول خود تقدیر نامه اشتهاربه کیفیت سه ستاره درطول اجرای مدل علمی و ملی ارزیابی کیفیت شده است.