ایسنا - با به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مجلس در خصوص کیفیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای داخلی، احتمالا این نظرسنجی دوباره تکرار خواهد شد.

از ابتدای شهریور امسال فرم نظرسنجی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مشتریان برای سنجش میزان رضایت آنها از کیفیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای داخلی روی سایت رسمی مجلس قرار گرفت. در آن زمان سید حسین هاشمی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعلام کرد که این نظرسنجی تا انتهای شهریور ادامه داشته و سپس نتایج آن استخراج شده و ملاکی برای سنجش عملکرد خودروسازان در ارتقای فرآیند فروش و خدمات پس از فروش خودروها خواهد بود.

با این حال طبق اطلاعات به‌دست آمده، تعداد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی کمتر از حد نصاب بوده و به همین دلیل نتایج آن قابل استناد نخواهد بود. ظاهرا تعداد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی کمتر از هزار نفر بوده است.

طبق اظهارات مسوولان این نظرسنجی، عدم اطلاع‌رسانی گسترده در این خصوص و همچنین عدم دسترسی آسان به فایل این نظرسنجی در سایت خانه ملت از جمله دلایل عدم استقبال گسترده از آن بوده است. در این شرایط به‌زودی مسوولان این نظرسنجی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه‌ای در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد که احتمالا نتیجه آن نیز انجام مجدد این نظرسنجی البته این‌بار با اطلاع‌رسانی گسترده‌تر خواهد بود.