معرفی نیسان مورانوی جدید

نیسان به‌تازگی از نسل جدید مورانو با طراحی نمای بیرونی، کابین و پیشرانه جدید رونمایی کرد.جذابیت اصلی مورانو از سال ۲۰۰۳ که وارد بازار شد، در طراحی نمای بیرونی آن بود. این ویژگی هنوز برای این کراس‌اوور ژاپنی صدق می‌کند.نیسان در مدل جدید مورانو چراغ‌های جلوی دوبخشی را جایگزین چراغ‌های بزرگ قبلی کرده است. همچنین بالای جلوپنجره متقارن این خودرو، چراغ‌هایی باریک نصب کرده است.

ناحیه عقب این کراس‌اوور ژاپنی به‌صورت کامل بازطراحی شده است. در این ناحیه چراغ‌های باریکی جا دارند که از گوشه‌ای تا گوشه دیگر کشیده شده‌اند. نیسان می‌گوید مورانو از نظر طراحی در دسته کراس‌اوورهای بالارده‌تر قرار می‌گیرد.فناوری‌های گوگل، سیستم صوتی استریو بوز با ۱۰ اسپیکر، پشتیبانی بی‌سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو، و دوربین هوشمند دید سه‌بعدی از محیط اطراف برخی از امکانات این خودرو در کابین هستند. این خودرو همچنین سیستمی تحت عنوان Invisible Hood View دارد که به راننده اجازه مشاهده فضای موتور را می‌دهد.

نیسان مورانو مدل ۲۰۲۵ از لحاظ فنی هم دستخوش تغییراتی شده است. این کراس‌اوور به‌جای پیشرانه V۶ با گیربکس سی‌وی‌تی قبلی، از موتور ۲‌لیتری ۴سیلندر نیسان به‌همراه گیربکس اتوماتیک ۹سرعته بهره می‌برد. موتور جدید مورانو ۲۴۱اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. نسل جدید نیسان مورانو در اوایل سال آینده میلادی عرضه می‌شود. قیمت این کراس‌اوور در این مقطع مشخص نشد، اما با توجه به قیمت کنونی آن، انتظار می‌رود با قیمت پایه ۴۰هزار دلاری در دسترس قرار بگیرد و قیمت تیپ پرچمدار دودیفرانسیل آن از مرز ۵۰هزار دلار عبور کند.