هوندا در لاس‌وگاس دو کانسپت از سری صفر رونمایی کرد و می‌گوید اولین مدل این سری تا ۹۰درصد شبیه به یکی از این کانسپت‌هاست که «سالن» نام دارد. مدیران هوندا تایید کرده‌اند که این مدل جدید اکنون در حال آزمایش است، در آمریکا تولید شده و در بازارهای جهانی فروخته خواهد شد.به گزارش BBC، توشیهیرو میبه، مدیرعامل هوندا، در مراسم رونمایی از کانسپت «سالن» گفت برخلاف روند کنونی خودرو‌های الکتریکی، خودرو‌های سری صفر وزن زیادی ندارند و بیش از حد به فناوری‌های مختلف مجهز نیستند.

کانسپت سالن روی پلتفرمی ساخته شده که از پلتفرم‌های موجود در بازار نازک‌تر است و در نتیجه خودرو به زمین نزدیک‌تر شده و اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. ظاهر خودرو بسیار نامتعارف و شبیه به خودرو‌هایی است که در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده می‌شوند. سالن به جای جلوپنجره یک نمایشگر با وضوح بالا دارد. چراغ‌های جلو دو خط نازک است که در فاصله بین کاپوت و شیشه جلو قرار گرفته و چراغ‌های عقبش خطوطی نورانی است که مانند جلوی خودرو فضایی سه‌بعدی در عقب ترسیم کرده است. طراحان هوندا می‌گویند فرم نامتعارف خودرو باعث شده اتاقی جادار داشته باشد. خودرو قرار است برای سیستم‌های خودران سطح ۳ آماده باشد که به راننده امکان می‌دهد در محدود‌ه‌ای مشخص رانندگی را به خودرو بسپرد.

هوندا کانسپت دیگری هم از سری صفر نمایش داد که هنوز معلوم نیست آن را تولید کند. این کانسپت یک ون بزرگ به نام «اسپیس-هاب» است که فرمی مکعبی دارد و چیدمان صندلی‌ها را می‌توان در آن تغییر داد. این کانسپت هم روی پلتفرمی مشابه با کانسپت سالن ساخته شده است. هوندا در تولید خودرو‌های الکتریکی از رقیبانش عقب است. این شرکت قرار بود با جنرال‌موتورز در ساخت خودرو‌های الکتریکی ارزان‌ همکاری کند، اما پارسال اعلام کرد این همکاری را دنبال نخواهد کرد. برنامه هوندا این است که تا سال ۲۰۳۰ سی مدل الکتریکی به محصولاتش اضافه کند.