سایپانیوز- معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از جاری بودن برنامه فروش محصولات گروه سایپا خبر داد و گفت: صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای شرکت سایپا و جایگزینی خودروهای فرسوده هم اکنون در نمایندگی‌های مجاز فروش انجام می‌شود. محمدحسن گرمان اظهار کرد: پیش فروش خودرو تیبا به‌صورت آپشنال و غیرآپشنال با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه ۹۱ و فروش فوری خودرو سایپا ۱۴۱ جاری بوده و همچنین پیش فروش محصولات خانواده x۱۰۰ به‌صورت آپشنال و غیرآپشنال نیز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه ۹۱ و فروش فوری خودروهای سایپا ۱۳۱ و تیبا از امروز آغاز می‌شود.

وی در خصوص فروش خودروهای شرکت پارس خودرو نیز افزود: پیش فروش تندر-۹۰ از امروز و خودرو مگان از تاریخ شنبه ۱۱/۰۹/۹۱ هر دو به صورت آپشنال با موعد تحویل اردیبهشت و خردادماه ۹۲ از طریق نمایندگی‌ها در سراسر کشور یا سایت فروش اینترنتی گروه خودرو‌سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir قابل ثبت‌نام است.

گرمان همچنین یادآور شد: فروش فوری اینترنتی خودرو نیسان تیانا نیز از روز دوشنبه ۶/۹/۹۱ آغاز شده است.

وی همچنین در مورد تاخیر در تحویل برخی از خودروها، ضمن قدردانی از همکاری و بردباری مشتریان سایپا خاطرنشان کرد: به‌دنبال افزایش روند تولید محصولات گروه خودرو‌سازی سایپا، به آن دسته از مشتریان که تحویل خودرو آنها تا کنون به هر دلیلی با تاخیر مواجه شده، همزمان با تحویل خودرو، به صورت روز شمار سود تاخیر پرداخت خواهد شد.