ایسنا - دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از حذف نمایندگی‌های رتبه ۴ از سطح شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان خبر داد.

عباسعلی غیاثی اظهار کرد: سال گذشته قانون ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش خودرو به تمام خودروسازان ابلاغ شد. وی با بیان اینکه با ابلاغ این قانون خودروسازان اقداماتی را در راستای بهبود و ارتقای سطح کیفیت خدمات نمایندگی‌های پس از فروش اجرا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در راستای این اقدامات، نمایندگی‌های خدمات پس از فروش رتبه ۴ از سطح نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان حذف شدند و در حال حاضر تنها نمایندگی‌های رتبه ۱، ۲ و ۳ در سطح شبکه فعال هستند.

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: این اقدام تاثیر قابل توجهی در ارتقای سطح کیفیت خدمات نمایندگی‌ها داشته است؛ ضمن آنکه تمام نمایندگی‌ها به طور مستمر بازدید شده و باید روند ارتقای کیفی را ادامه دهند.

غیاثی افزود: البته در حوزه قطعات عرضه شده در شبکه خدمات پس از فروش نیز به موازات قطعات ورودی به خطوط تولید خودروسازان، سال گذشته قطعه‌سازان سطح D از شبکه تامین قطعات حذف شدند و امسال نیز قطعه‌سازان سطح C حذف خواهند شد.

وی با بیان اینکه سطح بازار خودروسازان در حوزه خدمات پس از فروش افزایش یافته است، تصریح کرد:‌ اجرای قانون ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش خودرو تاثیر قابل توجهی در ارتقای سطح خدمات ارائه شده در این حوزه خواهد داشت.