ایران‌خودرو در برنامه نوسازی و بازسازی ناوگان تاکسیرانی کل کشور از یک نقش محوری و تاثیر گذار برخوردار است. به گزارش روابط عمومی شرکت ایران‌خودرو، منوچهر منطقی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو این اظهارات را در دیدار مدیران ارشد اتحادیه تاکسیرانی ابراز داشت و این نکته را یادآور شد که ایران‌خودرو در چند سال گذشته تلاش کرد همکاری خوبی را با این اتحادیه داشته باشد و اعتقاد دارد در پرتو یک ارتباط صمیمانه فی‌مابین می‌توان به نحو قابل توجهی این همکاری را افزایش داد. وی افزود: این همکاری منوط به آن است که ایران‌خودرو و اتحادیه تاکسیرانی کشور در راستای ایفای مسوولیت‌ها و وظایف خود بیش از پیش حسن نیت نشان دهند.

وی با تاکید مضاعف بر ایجاد تفاهم متقابل بین ایران‌خودرو و این اتحادیه تصریح کرد که مرکز تحقیقات ایران‌خودرو تلاش مضاعفی را برای ارتقای کیفیت محصولات خود که در ناوگان تاکسیرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند آغاز کرده و این روند با جدیت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایران‌خودرو تمهیداتی را مد نظر قرار داده است تا در یک برنامه ضربتی کوتاه مدت به تعهدات خود مبنی بر تحویل خودروهای مورد توافق با اتحادیه تاکسیرانی کشور عمل کند و در این راستا به زودی۶۴۶۰ دستگاه سمند که مراحل ثبت نام آنها با هماهنگی اتحادیه تاکسیرانی کل کشور صورت گرفته بود، تحویل این اتحادیه می شود تا به متقاضیان واگذار شود.