ایسنا: مدیرعامل پارس‌خودرو از آغاز عرضه خودروی رنو ساندرو «استپ‌وی» از ابتدای مهرماه خبر داد. ناصر آقامحمدی اظهار کرد: رنو ساندرو استپ‌وی از هفته اول مهرماه در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک عرضه خواهد شد. وی با بیان اینکه قیمت مدل دستی این خودرو ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: مدل اتوماتیک این خودرو نیز به قیمت ۵۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان عرضه خواهد شد. قائم‌مقام سایپا در حوزه توسعه محصول در پاسخ به اینکه مذاکرات سایپا با رنو در چه مرحله‌ای است، اظهار کرد: در حال تهیه برنامه بلند مدتی برای همکاری با گروه رنو - نیسان هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای تولید رنو کوئید به‌عنوان یک خودروی ارزان قیمت به‌عنوان جایگزین یا رقیب پراید با رنو به توافق رسیده‌اید؟ تصریح کرد: به هر حال جایگزین‌های مختلفی برای پراید وجود دارد که باید بررسی شود، اما هنوز هیچ چیز قطعی و نهایی نشده است.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: در مذاکرات با گروه رنو - نیسان خودروهای مختلفی برای همکاری مشترک مطرح است، اما تولید هیچ خودرویی نهایی نشده و در حال بررسی است. کوئید خودرویی با قیمت اقتصادی است که رنو هم‌اکنون در کشورهایی همچون برزیل و هند ‌آن‌را تولید می‌کند. قیمت این خودرو در برزیل ۶۰۰۰ یورو و در هند ۴۵۰۰ یورو است. شنیده می‌شود که دو شرکت ایران خودرو و سایپا هم‌زمان خواهان تولید این خودرو بوده و برای در اختیار گرفتن آن با یکدیگر در حال رقابت هستند و به‌نوعی یکی از شروط این دو شرکت برای آغاز دور جدید همکاری‌ها با رنو، در اختیار گرفتن تولید این خودرو است. اخیرا پیمان کارگر، مدیرعامل رنوپارس و نماینده رنو در ایران، از قطعی شدن تولید چند مدل خودروی جدید رنو در ایران خبر داده و گفته بود یکی از این خودروها، کوئید است.