ایکوپرس: براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، از شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی، شرکت ایساکو با کسب بیشترین امتیاز در این حوزه، در صدر جدول قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: بزرگ‌ترین هدف ما این است که به‌عنوان متولی شرکت ایران‌خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، حتی یک مشتری هم با نارضایتی از مجموعه ایساکو خارج نشود و استانداردهای ما مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه باشد. وی ضمن بیان اینکه مشتری‌مداری و دستیابی به بیشینه رضایت مشتریان همواره از اهداف بسیار مهم گروه صنعتی ایران خودرو بوده گفت: نتایج ارزیابی موجود، صحه‌ای بر حرکت در مسیر این مهم بوده است، هرچند که واقفیم هنوز با ایده‌آل‌هایی که برای خدمات پس از فروش شایسته هموطنان عزیز، ترسیم کرده‌ایم فاصله داریم.

شرکت ایساکو مقام اول خدمات پس از فروش را در حالی در بین ۳۹شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی تثبیت کرد که در هفت دوره متوالی این ارزیابی‌ها که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد انجام شده و به تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده، همواره در جایگاه نخست قرار داشته است. ویژگی مهم این دوره از ارزیابی‌ها تغییر کلی مدل ارزیابی و نزدیک شدن آن به استانداردهای جهانی بود که باعث شد، بررسی‌ها بسیار سختگیرانه‌تر صورت گیرد. در ارزیابی سال ۹۴، شرکت مزدا یدک و سایپا یدک (محصولات پارس خودرو) پس از ایساکو، به‌عنوان دومین و سومین شرکت‌های برتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش معرفی شده‌اند.