ایکوپرس: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در پیامی روز دهم تیرماه مصادف با روز صنعت و معدن را به همه صنعت‌گران عرصه تولید تبریک گفت و اهتمام ویژه به ظرفیت کشور برای توسعه صنعتی را یادآور شد.

مدیرعامل ایران خودرو در قسمتی از پیام خود تصریح کرد که اختصاص یک روز با عنوان روز صنعت و معدن، فرصت مناسب و مغتنمی است تا بتوانیم ضمن یادآوری ضرورت‌ها، الزامات و نیازهای صنعتی کشور برای توسعه، نسبت به تحقق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اهتمام کنیم. وی افزود از خاطر نبرده‌ایم که اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تولید داخلی و ظرفیت و استعداد موجود در کشور از موضوعات مورد توجه دولت محترم و همه دلسوزان نظام و کشور اسلامی‌مان است و بخش صنعت ظرفیت ویژه‌ای دارد که با توسعه و بالندگی آن می‌توان به رشد، تعالی و پیشرفت اقتصادی کشور کمک کرد.

وی همچنین اظهار داشت که بی‌شک این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن که در عمل یکی از عوامل مولد اشتغال پایدار و ظرفیتی برای افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه است، نگاهی اندیشمندانه و مدبرانه شود. تاکید می‌شود: عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» زیبنده سالی است که در آن به صنعت داخلی و ظرفیت‌های موجود در آن برای دستیابی به اهداف بلندی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی آن است، توجه ویژه ‌شود.