بسته فروش «بهمن» در شهریور

شرایط پرداخت در این طرح فروش ۶، ۹ و ۱۲ماهه و دارای یکسال بیمه بدنه است. موعد تحویل محصول نیز هفته دوم آبان ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. فورس ۶ تن و ۸.۵ دارای قدرت موتور ۱۵۵ اسب بخار است و حداکثر گشتاور ۴۹۱ نیوتن متر را به سر چرخ‌‌ها منتقل می‌کند. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، تاییدیه استحکام کابین بر اساس استاندارد اروپا، آینه‌‌های جانبی مجهز به گرمکن و نیز صندلی راننده با تعلیق مکانیکی و قابلیت تنظیم در ۶ جهت اشاره کرد.

کامیون فورس ۱۲ تن نیز دارای قدرت موتور ۲۱۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۷۶۰ نیوتن متر است و مجهز به امکاناتی همچون سیستم توربو شارژ، اینترکولر، سیلندر خطی سوپاپ بالا، مالتی مدیا لمسی مجهز به رادیو، فرمان مجهز به کلید‌‌های دسترسی به سیستم مولتی مدیا، کروز کنترل و نیز گرم‌‌کن آینه‌‌های جانبی است. اما طرح فروش نقدی شرکت بهمن دیزل با قیمت قطعی نیز شامل محصولات کامیون فورس ۶ تن خوابدار و بدون خواب، کامیون فورس ۸.۵تن، کامیون فورس ۱۲ تن، کامیون امپاور BD کمپرسی و باری و نیز کشنده بایک X۹ است که تا عصر روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ یا زمان تکمیل ظرفیت از طریق درگاه عاملیت برقرار است. موعد تحویل محصولات مورد نظر بهمن دیزل در طرح فروش نقدی نیز هفته دوم آبان ماه ۱۴۰۳ است. 

اما شرکت بهمن دیزل با همکاری بانک تجارت کامیون‌‌های فورس ۶ تن و ۱۲ تن را با شرایط اقساط به فروش می‌‌رساند. در این طرح، انواع کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار و کامیون فورس ۱۲تن (با انواع کاربری) عرضه می‌شود و خریداران هفته آخر مهرماه سال‌جاری (۴۵ روز کاری پس از تایید بانک تجارت و تکمیل پرونده) خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. میزان پیش‌‌پرداخت این طرح فروش ۶۰‌درصد و مابقی مبلغ در ۳۰ قسط دریافت می‌شود.در نهایت اما شرکت بهمن دیزل طرح پیش‌فروش عادی با قیمت غیر‌قطعی را به محصولات کامیون فورس ۶ تن خوابدار و بدون خواب، کامیون فورس ۸.۵ تن خوابدار، کامیون فورس ۱۲ تن، کامیون امپاور BD۳۰۰ کمپرسی و باری اختصاص داده است و متقاضیان تا ساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه ۲۵شهریور ماه ۱۴۰۳ یا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام داشتند.