دخالت دادن مردم در تمام امور از مهمترین دستاوردهای نظام است

دنیای اقتصاد-خراسان شمالی: محمدرضا حسین نژاد در همایش "عملکرد امید آفرین" با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در یکم دی ما برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه ها در انعکاس و اطلاع رسانی اقدامات و پروژه های امید بخش انجام شده در راستای جهاد تبیین نقش موثر دارند.

وی افزود: گزارش های ارائه شده در همایش عملکرد امید آفرین، تنها بخشی از اقدامات دولت در استان است و روابط عمومی ها در راستای جهاد تبیین، خدمات ارائه شده را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

حسین نژاد عنوان کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد بدبینی و ترویج فرهنگ غربی و ایجاد چالش در نظام است، حضور مسؤلان در بین مردم و ارائه گزارش، یک تکلیف در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: وابستگی به قدرت های بیگانه با تکیه بر ظرفیت های مردمی و بر پایه مبانی دینی و رهبری فرزانه رفع شده است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: پیش‌بینی پروژه های بسیار در حوزه آبرسانی برای تامین آب پایدار و رفع مشکل کم آبی از قبل صورت گرفته و اقدامات در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم انجام روکش تقویتی راه های اصلی و شریانی به طول ۳۹۶.۱ کیلومتر و  بیش از ۳۲۱ هزار مترمربع  لکه گیری، اخذ احداث سد جدید و اتمام پروژه های سدسازی، احداث شهرک های صنعتی، پروزه های آب‌ رسانی و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، و... تمام پروژه های مطلوب باید به سمع و نظر و اطلاع مردم برسد و روابط عمومی ها در این زمینه اقدام کنند.

حسین نژاد اضافه کرد: نرخ بیکاری در استان در قبل از دولت سیزدهم بیش از ۱۰ درصد بود و در پاییز امسال به ۷ درصد رسید که بسیار حائز اهمیت است.

استاندار خراسان شمالی گفت: مردم باید بدانند که مسولان دغدغه رفع مشکلات و نیازمندی های مردم را دارند و در این زمینه تلاش می کنند.