چند مجموعه شعر تازه در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است. «از ریل روبه‌رو» سروده جلال سرفراز، «گل» سروده لیلا فرجامی به همراه ترجمه این شاعر از «اشعار کبیر»، «یادش بخیرهای لعنتی» راضیه بهرامی خشنود، «الف تا ی» سروده علی اسداللهی، «حوا سرد است» سروده مرجان مهدوی، «خوابگرد و جاده‌های بی‌پا» سروده مریم فتحی و «وقتی که نامی نیست» باقر یگانه مجموعه‌های شعر جدیدی هستند که از سوی انتشارات آهنگ دیگر به چاپ رسیده‌اند. «از ریل روبه‌رو» شامل شعرهای جلال سرفراز در 96 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 2300 تومان به چاپ رسیده است. «گل» لیلا فرجامی نیز در 127 صفحه با قیمت 2800 تومان منتشر شده است.

همچنین کتاب «پرنده‌ای که در من آواز می‌خواند»، اشعار کبیر، گردآورنده: رابیندرانات تاگور، برگردان: لیلا فرجامی در ۱۴۴ صفحه با قیمت ۳۰۰۰ تومان به چاپ رسیده است. در معرفی این کتاب عنوان شده است که کبیر یکی از شهیرترین و پرنفوذ‌ترین شاعران و عارفان هندوستان است که گرچه قرن‌ها پیش می‌زیسته؛ اما کلام او سرشار از تازگی و معارف امروزی است.
مجموعه شعر جدید راضیه بهرامی خشنود هم با نام «یادش بخیرهای لعنتی» در 75 صفحه و قیمت 1800 تومان به چاپ رسیده است.
همچنین مجموعه شعر علی اسداللهی که در بخش ویژه چهارمین دوره جایزه شعر خبرنگاران (برای شاعران بدون کتاب) تقدیر شد، با عنوان «الف تا ی» در ۱۲۳ صفحه با قیمت ۲۸۰۰ تومان منتشر شده است.
مجموعه شعر «حوا سرد است» سروده مرجان مهدوی نیز در 83 صفحه با قیمت 2100 تومان انتشار یافته است.
همچنین «خوابگردها و جاده‌های بی‌پا» سروده مریم فتحی در ۷۲ صفحه با قیمت ۱۸۰۰ تومان و «وقتی که نامی نیست» سروده باقر یگانه در ۸۵ صفحه با قیمت ۲۱۰۰ تومان از سوی انتشارات آهنگ دیگر منتشر شده‌اند.