روزنامه هم‌میهن به مباحثه مجازی با محمد‌جواد ظریف با تیتر ورود ایران و حزب‌الله به جنگ آرزوی اسرائیل است، در صفحه اول خودپرداخته است‌. ظریف در بخشی از این گفت‌وگو که با حضور در گروه تلگرامی «گفت‌وشنود» صورت گرفت، گفت: روسیه همیشه طرف اسرائیل بوده و نخستین کشوری که اسرائیل را شناسایی کرد، شوروی بود. دو میلیون شهروند روسیه در اسرائیل حضور دارند. یقینا، سیاست روسیه و چین از آمریکا و اروپا متعادل‌تر است، اما هیچ‌یک طرفدار فلسطینی‌ها نیستند.

 روزنامه فرهیختگان در گزارشی با تیتر «جزیره کم‌تحمل‌ها» با اشاره به تغییر تیم تولید برنامه به افق فلسطین نوشت: به‌نظر می‌رسد فرآیندهای ناقص برنامه‌سازی قرار نیست دست از سر تلویزیون بر‌دارد و اتفاقاتی که بر سر تیم محتوایی به افق فلسطین آوردند هم بار دیگر اثبات کرد که حتی راهکارها و ترفندهای خلاقانه هم نمی‌تواند بلای این روزهای تلویزیون را دفع کند. به‌نظر می‌رسد که باید چاره‌ای دیگر اندیشید.

 روزنامه جوان در یادداشتی با عنوان «عملکرد هیات‌های اجرایی در ترازوی انصاف» نوشت: رکورد ثبت‌نام ۲۴‌هزار و ۹۸۲‌نفر (نسبت به ثبت‌نام ۱۶‌هزار نفر در مجلس یازدهم) با سلایق مختلف و از همه گرایش‌های سیاسی و جناحی، نشانه‌ای روشن از افزایش نشاط اجتماعی و اقبال عمومی به مشارکت در عرصه انتخابات به حساب می‌آید و انتخاباتی پرشورتر را نوید می‌دهد.

روزنامه جمهوری اسلامی نیز در یادداشت روز خود با تیتر «شاید مسوولان خبر نداشته باشند» نوشت: شاید مسوولان به دلیل برخورداری از حقوق‌های مکفی و تسهیلات و خدمات رایگان و آسان از رنجی که مردم از گرانی‌ها می‌برند خبر نداشته باشند. شاید ندانند معالجات و تهیه دارو چه هزینه‌ها و دشواری‌هایی دارد. شاید ندانند که بسیاری از مردم، گوشت و میوه را از سفره‌های خود حذف کرده‌اند.