روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «روزهای خدا» نوشت: رئیس‌جمهور ما در بحبوحه اغتشاشات سال گذشته به کردستان رفت و آب بُرد و امسال هم در سالگرد همان ناآرامی‌ها برایشان راه‌آهن و فرودگاه برد و در میان انبوه مردم از ماشین پیاده شد و در خیابان شانه به شانه مردم رفت و... و هنوز رسانه‌های ضدانقلاب از ناآرامی ایران و کردستان و میل کردها به تجزیه می‌گویند. تا به این اندازه ضدانقلاب ما از زمان و واقعیت و حقیقت و عقل و انصاف عقب هستند. همین رسانه‌ها هستند که از همان ابتدا چشمشان را بر حقیقت بسته و مثل مورچه‌های کارگر، فقط به ماموریتی که به آنها سپرده شده بود، فکر می‌کردند. 

این روزنامه در ستون کیهان و خوانندگان خود نیز پیامی با این مضمون منتشر کرد: رئیس‌ شبکه بهداشت دماوند اعلام کرده در ۷ماه گذشته با ۳۰درصد افزایش تاکنون ۹۰۰مورد مراجعه به‌خاطر گاز گرفتن سگ داشته‌ایم.  بدون احتساب هزینه پزشک و پانسمان و تجهیزات، فقط سرم و واکسن ضدهاری این افراد یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان شده است. خدا لعنت کند بعضی سلبریتی‌های بی‌هویت و بی‌سواد و خودشیفته را که برای دیده شدن حاضرند با تقلید از الگوهای غلط غربی و با ترویج آنها در کشور چنین آسیب‌هایی به هموطنان خود بزنند.  محمد هاشمی، قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان با اشاره به هنرمندان زن ممنوع‌الفعالیت گفت: بطور کلی ما بنای بر لجاجت با جامعه هنری نداشته و نداریم؛ چون منطق ما خلاف این است. منطق و استراتژی ما تعامل و گفت‌وگو است.

در همین مساله حقوقی که شما می‌گویید بارها و بارها به‌ویژه در سال گذشته که ما یک پیک رفتار غیرحقوقی از جانب معدودی از هنرمندان داشتیم، تمام تلاشمان را معطوف این کردیم که با گفت‌وگو آنها را متوجه بار حقوقی رفتار و گفتارشان کنیم.  روزنامه اعتماد درگزارشی با عنوان «شهر شیشه‌ای مات» به ازدسترش خارج شدن جزئیات اعلام کیفیت هوای پایتخت پرداخته است. در این گزارش آمده است: این اتفاق از اواخر هفته پیش رخ داد و حالا شهروندان تنها می‌توانند شاخص کلی کیفیت هوای تهران در ۲۴ساعت گذشته و شاخص کلی کیفیت هوا در لحظه را ببینند و این پایگاه اطلاع‌رسانی هیچ اطلاعات دیگری در اختیار مخاطبان و شهروندان قرار نمی‌دهد.