بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس سید پرویز فتاح دام توفیقه

ستاد اجرایی فرمان امام در شمار نهادهای پربهره برای کشور و از یادگارهای با برکت امام راحل رضوان‌الله‌علیه است. در سال‌های اخیر با ابتکارها و تلاش‌های پرثمر جناب آقای دکتر مخبر این نهاد به جایگاه برجسته‌‌ای در خدمت‌رسانی چند‌جانبه به کشور و رفع محرومیت و سازندگی و سلامت دست یافت. اکنون با کناره‌گیری ایشان، ریاست ستاد اجرایی را به جنابعالی که دارای تجربیات با ارزشی در خدمت به محرومان در کمیته امداد و بنیاد مستضعفان هستید، می‌سپارم. وظیفه اصلی این ستاد، رفع محرومیت‌های اقشار ضعیف و توانمندسازی آنان و رسیدگی به مناطق محروم است. برنامه‌ریزی براساس خطوط اصلی مذکور در پیوست این حکم و پیگیری جدی کارها را از شما انتظار دارم. لازم می‌دانم از خدمات با ارزش جناب آقای مخبر صمیمانه تشکر کنم.

سیدعلی خامنه‌ای‌/‌۶ آبان ۱۴۰۲


ریاست حسین دهقان بر بنیاد مستضعفان

در پی انتصاب آقای فتاح به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در حکمی آقای حسین دهقان را به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کردند.متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حسین دهقان دام توفیقه

با انتقال جناب آقای فتاح به ستاد اجرایی فرمان امام و با تقدیر و تشکر از مدیریت مسوولانه و پرتلاش ایشان در جهت خدمت به محرومان، جنابعالی را که از سوابق برجسته‌ای در مدیریت‌های کلان برخوردار هستید، به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب می‌کنم.مهم‌ترین توصیه اینجانب توانمندسازی اقشار ضعیف‌ و به کار گرفتن این امانت ملی برای آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم و به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص انقلابی و جهادی با رعایت بندهای اقتصاد مقاومتی است. توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.

سیدعلی خامنه‌ای‌/ ۷ آبان ۱۴۰۲