منتخبی از پیشتازان سازمان دانش‌آموزی به مناسبت هفته معلم و به پاس حمایت دولت از فرهنگیان، با اهدای گل از رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت تقدیر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جمعی از پیشتازان سازمان دانش‌آموزی کشور بعدازظهر دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت و به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، به رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت شاخه گل اهدا کردند.همچنین خبرگزاری فارس عصر دیروز از برگزاری جلسه هیات دولت به ریاست محمود احمدی‌نژاد در نهاد ریاست جمهوری خبرداد. روایت «آقا تهرانی» از جلسه هیات دولت

مرتضی آقاتهرانی، معلم اخلاق دولت با بیان اینکه آقای احمدی‌نژاد از اول تا آخر در میان ولایتمداران، حمایت از ولایت فقیه را در عمل بهتر نشان داده است، گفت: رییس‌جمهور در جلسه عصر دیروز هیات دولت تاکید کرد که همه باید تا آخر عمر و جان از ولایت فقیه حمایت و پیروی کنیم. به گزارش ایرنا، آقا تهرانی عصر یکشنبه و پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: سخنان اولیه رییس‌جمهور در جلسه دیروز هیات دولت در حمایت از ولایت فقیه، مقام معظم رهبری و در دفاع از ولایتمدار بودن جامعه بود.

احمدی‌نژاد کسالت داشت

وی با بیان اینکه از حضور آقای احمدی‌نژاد در محل کار خود احساس خوبی دارد، تصریح کرد: در چند روزی که گذشت دوستان و دشمنان خود را بهتر شناختیم. آقا تهرانی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نیز با رییس‌جمهور دیدار کردم و آقای احمدی‌نژاد در این مقطع زمانی کسالت داشتند.

نشست وزیر اطلاعات با فضلای قم

در همین حال خبرگزاری فارس گزارش داد: وزیر اطلاعات دیروز با سفر به استان قم با جمعی از فضلای قم دیدار کرد.به گزارش خبرگزاری فارس، حیدر مصلحی دیروز به قم سفر کرد و در جمع برخی فضلای قم حضور یافت. در این دیدارها مسائل مهم منطقه‌ای و به‌ویژه بیداری اسلامی در کشورهای مختلف عربی منطقه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.مصلحی به دلیل سفر خود به قم نتوانست در جلسه دیروز هیات دولت که به ریاست محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور برگزار شد، حضور یابد.