درادامه این یادداشت آمده است: عادی‌‌سازی با رژیم صهیونیستی حتما با واکنش شدید مواجه می‌شود همین دو روز پیش یک منبع غربی از یک نظرسنجی خبر داد که مخاطب آن شهروندان سعودی بودند. براساس داده‌های این نظرسنجی ۸۶ درصد مردم عربستان با هرگونه همکاری میان دولت‌های عربی و رژیم اسرائیل مخالفت کرده بودند. دربخش دیگری از این مطلب آمده است: واکنش مردمی می‌تواند هر روز حادثه‌ای را در ریاض، ابوظبی و... پدید آورد. علاوه‌بر آن وجود سازمان‌های انقلابی در سطح منطقه و امکان سریع شکل‌گیری گروه‌های مقاومت مردمی نظیر گروه جوان «عرین الاسود» در کرانه باختری، می‌تواند یک دردسر دامنه‌دار را برای دولت‌هایی که به اسلام و مسلمین خیانت کرده‌اند، به وجود آورد. به این هم باید اضافه کرد که در کشورهای منطقه مثلا در عراق، گروه‌های شناخته شده‌ای هستند که می‌توانند گروه‌های مقاومت را در کشور دیگری میزبانی و پشتیبانی کنند و پدیدآورنده‌ وضعیتی باشند. کما اینکه امروز حملات سایبری که منشأ و مبدأ آن در اکثر مواقع قابل شناسایی نیست، تهدید اساسی برای عادی‌‌سازی عربی - اسرائیلی به حساب می‌آید.

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشت خود باعنوان بی‌تعارف درباره لایحه حجاب نوشت: اگر بخواهیم بی‌تعارف درباره لایحه حجاب نظر بدهیم باید صریحا بگوییم این لایحه نه‌تنها هیچ مشکلی از بی‌حجابی را حل نخواهد کرد، بلکه نتیجه عکس خواهد داد. به نظر می‌رسد تهیه‌کنندگان این لایحه از جامعه کنونی ما بی‌خبرند و در جای دیگری زندگی می‌کنند. نمی‌خواهیم بگوییم بی‌حجابی برقرار باشد، ولی بر این نکته تاکید داریم که بی‌حجابی معلول بی‌عدالتی است. اگر عدالت را برقرار کنید، بدون آنکه نیازی به توسل به قوه قهریه و جریمه کردن داشته باشید حجاب برخواهد گشت.

 روزنامه جوان در یادداشت صفحه اول خود با تیتر «بازی به هم خورد!» نوشت: تیم فوتبال سعودی به‌خاطر سردیس حاج‌قاسم که چندسالی است در ورزشگاه نقش‌جهان به عنوان یک قهرمان ملی و مجاز از نظر قوانین فیفا نصب است، وارد زمین نشد و بازی با سپاهان لغو شد. این مطلب در ادامه افزود: با همه احترامی که برای شخص وزیرخارجه قائلم این گمان تقویت می‌شود که اگر وزارت‌خارجه در وقت خود در رفتاری دیپلماتیک با تغییر مکان کنفرانس خبری تیم سعودی به‌خاطر تصویر حاج قاسم موافقت نمی‌کرد، شاید الان این انتظار ارتقا یافته سعودی در فوتبال را هم شاهد نبودیم. به‌هرحال نباید کاری کرد که مردم احساس کنند در این روابط جدید، در حال ازدست‌دادن چیز‌هایی هستیم که نباید.