در بخش دیگری از این مطلب آمده است: دیدیم که پیشانی پینه‌‌بسته هم می‌تواند ابزاری برای خیانت باشد، دیدیم که سوابق انقلابی‌‌گری هم می‌تواند وسیله‌ای برای فریب باشد، دیدیم که تندروی و توسل به شعارهای دوآتشه علیه این و آن هم می‌تواند پوششی برای چهره‌های دست‌آموز دشمنان باشد و دیدیم که شعارهای آتشین علیه قدرت‌های خارجی دادن و مخالفت با برجام و اف‌ای‌تی‌اف هم می‌تواند راهی برای جلوگیری کردن از پیشرفت کشور باشد. اینها را اگر برای عبرت گرفتن کافی بدانیم، می‌توانیم چهره واقعی بسیاری از افراد را که برای بیگانگان کار می‌کنند تشخیص بدهیم و فریب پینه‌های پیشانی، جانماز آب کشیدن‌ها، سوپرانقلابی وانمودن کردن‌ها و شعارهای آتشین دادنشان علیه این و آن را نخوریم و اجازه ندهیم کشور به دامی که آنها با مشارکت دشمنان برای ملت پهن کرده‌اند بیفتد.

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم محسن هاشمی با تیتر «بودجه ۱۴۰۲ و حمل‌و‌نقل شهرداری» نوشت: دولت بودجه مناسبی را با در نظر گرفتن شرایط سخت امروز که اتفاقا اصرار دارد با خودآزاری در آن بماند تقدیم مجلس نکرده و لذا مشکلی را با آن حل نمی‌کند، بلکه مشکلات را افزایش می‌دهد. او در ادامه این مطلب نوشته است: باز هم بودجه عمرانی نادیده گرفته شده و این پیام بدی برای اقتصاد ایران است.

روزنامه خراسان در صفحه ۱۲ خود در مطلبی با تیتر «خیز لاریجانی به سمت پاستور ۱۴۰۴؟» نوشت: برخی اعتدالیون و اصولگرایان میانه‌رو به‌تازگی از لاریجانی به عنوان یک گزینه مناسب برای ریاست‌جمهوری آینده نام می‌برند. از سوی دیگر و فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور، برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم‌نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهد.