روزنامه جام جم در سنت‌شکنی که انجام داده است، نیم‌‌تای بالای خود را به تصویری از بالا که فاصله میان قدس و کربلا را نشان می‌دهد، اختصاص داده است. تیتر این مطلب به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و عبری نوشته است: «راه قدس از کربلا می‌‌گذرد»

گزارش روزنامه جوان از « ۵۲۰۰ پزشک کنکور را قال گذاشتند!» گزارش مربوط به دانشجویانی است که در کشورهای دیگر دانشجو شده و بعد از مدتی درخواست انتقال به دانشگاه‌های ایران را داشته‌‌اند. روزنامه خراسان از «رجزخوانی کاربران برای تیلور» گزارش نوشته است و واکنش ایرانی‌‌ها در فضای مجازی را در راستای تلاش کشتی‌‌گیران آزاد کشور روی تشک روایت کرده است. این روزنامه در گزارش دیگری از خانه‌‌نشینی ۵۰۰پرستار مشهدی در طرح تعدیل خبر داده است.

«زمین در خاک» گزارش شرق از تغییر کاربری زمین‌‌های کشاورزی است که می‌تواند تهدیدی برای امنیت غذایی باشد.کیهان در گزارش تحلیلی دیگری به «زمستان سیاه در قاره سبز» پرداخته است. در این گزارش به اصرار اروپا درباره زمستان سختی که در پیش دارند پرداخته شده و نظر آنها را در مقابل به قول کیهان روزنامه‌های زنجیره‌‌ای قرار داده که زمستان سرد اروپا را سراب دانسته‌‌اند. اعتماد در گزارشی به بررسی دلایل افزایش خشونت در جامعه پرداخته است. در این گزارش قتل صدرنشین لیست حوادث شده است.