در این گزارش همچنین تاکید شد: «چند و چون این فیلم نشان می‌دهد که تهیه، تولید و پخش این فیلم هنجا‌رشکن کاملا عمدی انجام شده و شاید قبح‌شکنی از ورزش دسته‌جمعی و مختلط زنان و مردان با پوشش‌های نامتعارف و ناهنجار از جمله اهداف تولید‌کنندگان آن است که برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی را می‌طلبد.» واکنش‌ها به این فیلم تا آنجا ادامه پیدا کرد که روز یکشنبه سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد با همکاری سازمان ورزش و جوانان، واحدهای باشگاه بیلیارد لوتوس و بولینگ گلکسی این مجموعه پلمب شده است. وی در ادامه از بازداشت دو نفر از عاملان اصلی این اقدام هنجارشکنانه و تحویل آنها به مرجع قضایی خبر داد.

همزمان با حواشی ایجاد شده در پی انتشار کلیپ مذکور، مدیریت ایران‌مال هم در توضیحی در این خصوص اعلام کرد که ویدئوی مورد نظر متعلق به یک‌ماه پیش است که به دلیل عدم پایبندی مجری خصوصی طرح به حساسیت‌های مدیریت فرهنگی مجموعه، سبب قطع همکاری و برخورد با مدیر مربوطه شد. در ادامه توضیح ایران‌مال آمده است که مبنای کار ایران‌مال سالم‌سازی محیط همه بخش‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی با هدف ایجاد آرامش برای خانواده‌ها و رعایت موازین فرهنگی و قانونی کشور است.

از سوی دیگر ‌علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه این اتفاق مربوط به یک ماه پیش است، تصریح کرد: این کلیپ زمانی پخش شده که استان تهران برنامه‌های زیادی برای حجاب و عفاف داشته است. وی همچنین گفت: مسوولان مجتمع تجاری ایران‌مال در مورد فعالیت مختلطی که داشتند از ما مجوزی دریافت نکرده‌اند، بنابراین برخی اماکن ورزشی «ایران‌مال» پلمب می‌شود. وی همچنین تاکید کرد که مطابق با قوانین به هیچ عنوان اختلاط زن و مرد را در فضای ورزشی نداریم. در ادامه این واکنش‌ها مربی ورزشی مجموعه ایران‌مال با انتشار ویدئویی در فضای مجازی با ارائه توضیحاتی در این خصوص از این اتفاق عذرخواهی کرد. ایران‌مال یا بازار بزرگ ایران در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد و یکی از مراکز تجاری مهم تهران به شمار می‌رود. ساخت این مجموعه از همان روزهای نخست به دلیل بودجه صرف‌شده برای ساخت آن با حواشی همراه بود. براساس گزارش‌ها، مالک آن علی انصاری یکی از میلیاردرهای ایران است. از همین‌رو پس از انتشار کلیپ ورزش یوگای مختلط در این مجموعه در فضای مجازی، بسیاری آن را به ورزش مختلط و هنجارشکن برخی آقا‌زاده‌ها توصیف کردند.