به گفته سید‌کاظم موسوی با توجه به وضعیت بورس در ماه‌های اخیر از وزیر امور اقتصادی و دارایی دعوت شده است تا با حضور در کمیسیون اقتصادی پاسخگوی سوال نمایندگان درباره آینده بازار سهام باشد.

  تعیین کاربری اراضی واحدهای تولیدی در دستورکار

همچنین در خبری دیگر به نقل از خانه ملت، سید‌محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس‌ گفت: در شهرستان پردیس بیش از ۸ هزار واحد صنعتی در قالب ۷ لکه صنعتی مشغول به فعالیت بوده‌اند که دارای مشکلات متعددی هستند.  به گفته و‌ی، موضوعاتی مانند ثبت و سند رسمی مالکیت، زیرساخت‌ها از جمله مشکلات واحدهای صنعتی این شهرستان محسوب می‌شود که سال‌های متمادی در پیچ و خم‌ها گیر افتاده‌اند. دهنوی درباره رفع مشکلات این واحدها‌ی تولیدی گفت: مقرر شد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران جانمایی مستثنیات را با درخواست شرکت عمران شهر پردیس ۲۰ روزه انجام دهد و موضوع تعیین کاربری اراضی واحدهای تولیدی مذکور در اولویت دستور جلسه کارگروه زیربنایی شرکت عمران پردیس قرار گرفت. قرار است پس از تعیین کاربری اراضی از سوی شرکت عمران شهر پردیس این اراضی با قیمت کارشناسی به تولیدکنندگانی که در حال بهره‌برداری هستند واگذار شود.

  کمبود خودرو با واردات جبران شود

همچنین در خبری دیگر به نقل از خانه ملت، حجت‌الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست کمیسیون متبوعش با حضور وزیر صمت در پی گرانی خودرو، گفت: وزیر صمت در این جلسه مطرح کرد که اجازه افزایش قیمت خودرو منوط به کاهش ۱۵ درصدی هزینه تمام شده تولید خودرو است. وی گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صورت مستمر بر لزوم واردات مدیریت شده خودرو برای تنظیم بازار و تامین نیاز جامعه تاکید دارد، زیرا تولید و عرضه خودرو از تقاضای بازار بسیار کمتر است و این کمبود باید از طریق واردات برطرف شود.